VOORDEEL - 70% korting

Service management: an integrated approach

Specificaties
Paperback, blz. | Nederlands
Pearson | 3e druk, 2013
ISBN13: 9780273732037
Rubricering
Hoofdrubriek : Schoolboeken
Pearson 3e druk, 2013 9780273732037
112,54
27,95
Laatste exemplaren! Op=Op!
Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
Gratis verzonden
VOORDEEL - 70% korting

Samenvatting

Deze tweede editie van 'Services Management: an integrated approach' verschaft een uitgebreide beschrijving van de dienstenmanagementsector, de aard en het belang van de diensten in de economische stelsels van tegenwoordig worden grondig bestudeerd. Van Looy, Gemmel en van Dierdonck doen diepgravend onderzoek in de drie centrale lijnen van dienstenmanagement; klanten, werknemers en handelingen, terwijl zij een geïntegreerde benadering aanhouden blijven zij steeds betrokken. Het laatste deel van het boek richt zich op kwesties aangaande 'performance management' en 'service strategy'.

Specificaties

ISBN13:9780273732037
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Uitgever:Pearson
Druk:3
Verschijningsdatum:14-3-2013
Hoofdrubriek:Schoolboeken

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Service management: an integrated approach