Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Helpfunctie Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Rubrieken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Juridisch
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Management
    • Mens en maatschappij
    • Psychologie
    • Religie
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Productaanvraag Boeken
Boekencatalogus
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Contact
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
0318-508539
Boeken Strategisch management Strategic Market Creation
Strategic Market Creation
Karin Tollin Meer over de auteurs
Karin Tollin, Antonella Caru

Strategic Market Creation

A New Perspective on Marketing and Innovation Management

Specificaties
Paperback, 439 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2008
ISBN13: 9780470694275
Rubricering
John Wiley & Sons 1e druk, 2008 9780470694275
74,47
In winkelwagen
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
Gratis verzonden

Samenvatting

De vakgebieden marketing en innovatiemanagement worden in dit boek gecombineerd. De gedachte hierachter is dat marketing een belangrijke en pro-actieve rol speelt het innovatieproces van producten, brands en markten. 'Strategic Market Creation' is ingedeeld rond twee thema's:
1. Kennis, processen en mogelijkheden van nieuwe markten;
2. Meewerken aan betekenisvolle ervaringen met klanten.

Trefwoorden

innovatiemarketingstrategiemarktcreatieco-creatieklantbetrokkenheidkennismanagementmarktonderzoekconsumentervaringenmerkmanagementmarketinginnovatiecreativiteitproductontwikkelingonline communitiesblue ocean strategyconcurrentievoordeelb2b-dienstenideeontwikkelingconcurrentievoordeelb2b-dienstenideeontwikkeling
innovatiemarketingstrategiemarktcreatieklantbetrokkenheidco-creatiekennismanagementmarktonderzoekconsumentervaringenmerkmanagementcreativiteitmarketinginnovatieonline communitiesblue ocean strategyproductontwikkelingideeontwikkelingconcurrentievoordeelb2b-dienstenideeontwikkelingconcurrentievoordeelb2b-diensten

Specificaties

ISBN13:9780470694275
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:439
Uitgever:John Wiley & Sons
Druk:1
Hoofdrubriek:Strategisch management

Inhoudsopgave

Introduction
Karin Tollin and Antonella Carù: Knowledge, Processes and Capabilities for Market Creation

1. From Market Research to Creativity Templates: Leveraging Tacit Knowledge for Ideation
2. The Paradigm Funnel and Seven Brand Management Approaches
3. Creativity, Cognition and The Market
4. Management of Innovation and Product Development: A Linear Versus a Process Perspective
5. Reshaping Markets through Collective Marketing Strategies
6. Marketing's Role for Firms' Renewal and Innovation Capability
7. Linking Technological Innovation Creation to Supply Chain Management
8. Towards an Understanding of Markets and their Creation
9. The Role of Unexpected Market Events in Market Creation Strategies
10. Beyond Blue Oceans - Implications of Entry Time for Actors in New Markets
11. Supplying Value to Customers through Innovation: A Case Study in B2B Services
12. Co-creating Consumption Experiences: An Endless Innovation
13. How Perceptions of Markets Influence Knowledge Strategies on User Involvement
14. Tribal Entrepreneurship: Brand Hijack, Consumer Made and The Creative Role of Communities
15. Online Communities and Market Creation
16. Consumer Experiences and Equity
17. Co-developing New Products with Customers
18. Consumers' Participation to Market Co-Creation: The Socio-Political Effects on Minorities Dialectic Identity

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Leidinggeven aan Innovatie
    Jeff Gaspersz
    Leidinggeven aan Innovatie
    € 39,95
  • Provotyping - Duurzame toekomstbeelden ontwikkelen en waarmaken
    Stefaan Vandist
    Provotyping - Duurzame toekomstbeelden ontwikkelen en waarmaken
    € 34,99
  • Groter groeien - ervaringen van een groeiondernemer
    Kees de Jong
    Groter groeien - ervaringen van een groeiondernemer
    € 21,99
  • KPI's die wél werken
    Peter Geelen
    KPI's die wél werken
    € 34,90
  • Donuteconomie (geactualiseerde editie)
    Kate Raworth
    Donuteconomie (geactualiseerde editie)
    € 24,99
  • Business Analysis Techniques
    James Cadle
    Business Analysis Techniques
    € 71,92

Rubrieken

Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bezoekadres

Kernreactorstraat 9b
3903 LG  Veenendaal

Postadres

Postbus 623
3900 AP  Veenendaal
DE OPLOSSING VOOR ZORGELOOS EN EFFICIËNT ABONNEMENTENBEHEER
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 PS Media

    Personen

      Trefwoorden

        Strategic Market Creation

        Strategic Market Creation
        Karin Tollin , Antonella Caru
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Strategic Market Creation

        Verwijder uw beoordeling