Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Helpfunctie Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Rubrieken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Juridisch
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Management
    • Mens en maatschappij
    • Psychologie
    • Religie
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Productaanvraag Boeken
Boekencatalogus
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Contact
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
0318-508539
Boeken Marketing Why We Buy
Why We Buy
Why We Buy
Paco Underhill

Het bedrijf van Paco Underhill, Envirosell, adviseert winkels, fabrikanten, banken, verzekeringsbedrijven en fast-foodketens over hoe ze hun omzet kunnen maximaliseren.

Meer over Paco Underhill
Paco Underhill

Why We Buy

The Science of Shopping

Specificaties
Paperback, 320 blz. | Engels
Simon & Schuster US | 1e druk, 2008
ISBN13: 9781416595243
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Simon & Schuster US 1e druk, 2008 9781416595243
23,15
In winkelwagen
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
Gratis verzonden

Samenvatting

Revolutionary retail guru Paco Underhill is back with fresh observations and important lessons in this completely revised edition of his classic, witty bestselling book on our ever-evolving consumer culture.

This enlightening edition includes new information on:
- The latest trends in online retail—what retailers are doing right and what they’re doing wrong—and how nearly every Internet retailer from iTunes to Amazon can drastically improve how it serves its customers.
- A guided tour of the most innovative stores, malls and retail environments around the world—almost all of which are springing up in countries where prosperity is new. An enormous indoor ski slope attracts shoppers to a mall in Dubai; an uber-luxurious Sao Paolo department store provides its customers with personal shoppers; a mall in South Africa has a wave pool for surfing.

The new Why We Buy is an essential guide that offers advice on how to keep your changing customers and entice new and eager ones.

Trefwoorden

consumentengedragmarketingkoopgedragretailpsychologiewinkelontwerpklantervaringverkooptechniekene-commerceretail innovatiewinkelbelevinggendermarketingzintuiglijke marketingconsumentenonderzoekdemografisch winkelenverkoopomgevingwinkelpsychologieretail-anthropologieimpulskopenverkoopontwerpwinkelroutesvisuele merchandisingverkoopconversiekindermarketingwinkelroutesvisuele merchandisingverkoopconversiekindermarketing
marketingconsumentengedragkoopgedragwinkelontwerpretailpsychologieklantervaringverkooptechniekenwinkelbelevingretail innovatiee-commerceconsumentenonderzoekgendermarketingzintuiglijke marketingwinkelpsychologiedemografisch winkelenverkoopomgevingverkoopontwerpimpulskopenretail-anthropologiekindermarketingverkoopconversievisuele merchandisingwinkelrouteskindermarketingverkoopconversievisuele merchandisingwinkelroutes

Specificaties

ISBN13:9781416595243
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:320
Uitgever:Simon & Schuster US
Druk:1
Verschijningsdatum:28-3-2025
Hoofdrubriek:Marketing

Over Paco Underhill

Het bedrijf van Paco Underhill, Envirosell, adviseert winkels, fabrikanten, banken, verzekeringsbedrijven en fast-foodketens over hoe ze hun omzet kunnen maximaliseren. Toch gaat zijn boek 'Waarom we kopen wat we kopen' niet zozeer over geld, maar vooral over mensen en dus over ons. Over wat en waar we kopen en waarom we dat doen.

Andere boeken door Paco Underhill

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

<BR><B>CONTENTS</B><BR><BR><B>I<BR><BR>INSTEAD OF SAMOA, STORES: THE SCIENCE OF SHOPPING</B><BR><BR>1. A Science Is Born<BR><BR>2. What Retailers Don't Know<BR><BR><B>II<BR><BR>WALK LIKE AN EGYPTIAN: THE MECHANICS OF SHOPPING</B><BR><BR>3. The Twilight Zone<BR><BR>4. You Need Hands<BR><BR>5. How to Read a Sign<BR><BR>6. Shoppers Move Like People<BR><BR>7. Dynamic<BR><BR><B>III<BR><BR>MEN ARE FROM SEARS HARDWARE, WOMEN ARE FROM BLOOMINGDALE'S: THE DEMOGRAPHICS OF SHOPPING</B><BR><BR>8. Shop Like a Man<BR><BR>9. What Women Want<BR><BR>10. If You Can Read This You're Too Young<BR><BR>11. Kids<BR><BR><B>IV<BR><BR>SEE ME, FEEL ME, TOUCH ME, BUY ME: THE DYNAMICS OF SHOPPING</B><BR><BR>12. The Sensual Shopper<BR><BR>13. The Big Three<BR><BR>14. Time, Real and Perceived<BR><BR>15. Cash/Wrap Blues<BR><BR>16. Magic Acts<BR><BR>17. In Cyberspace, No One Can Hear You Shop<BR><BR>18. The Self-Exam<BR><BR>19. Final Thoughts<BR><BR>Acknowledgments<BR><BR>Index

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • StoryBrand
    Donald Miller
    StoryBrand
    € 31,99
  • Retailmarketing
    Frank Quix
    Retailmarketing
    € 69,95
  • Iedereen praat erover
    Rob de Groot
    Iedereen praat erover
    € 29,95
  • De Wet van Snuf
    Jos Burgers
    De Wet van Snuf
    € 21,50
  • Basisboek data-driven marketing
    Danny Oosterveer
    Basisboek data-driven marketing
    € 51,95
  • Strategisch brand design
    Roel Stavorinus
    Strategisch brand design
    € 38,95

Rubrieken

Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bezoekadres

Kernreactorstraat 9b
3903 LG  Veenendaal

Postadres

Postbus 623
3900 AP  Veenendaal
DE OPLOSSING VOOR ZORGELOOS EN EFFICIËNT ABONNEMENTENBEHEER
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 PS Media

    Personen

      Trefwoorden

        Why We Buy

        Why We Buy
        Paco Underhill
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Why We Buy

        Verwijder uw beoordeling