Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Helpfunctie Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Rubrieken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Juridisch
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Management
    • Mens en maatschappij
    • Psychologie
    • Religie
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Productaanvraag Boeken
Boekencatalogus
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Contact
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
0318-508539
Boeken Marketing Klantsignaalmanagement
U heeft gezocht op 9789089653376. Het product dat u zocht is niet meer in die editie leverbaar en is vervangen door de onderstaande editie.
Klantsignaalmanagement
Klantsignaalmanagement
Zanna van der Aa

Dr. Zanna van der Aa is oprichter van KSM fabriek, waar ze al meer dan 15 jaar vernieuwende methoden op het gebied van klantgerichtheid ontwikkelt.

Meer over Zanna van der Aa
Zanna van der Aa

Klantsignaalmanagement

Stap voor stap naar een meetbare klantbeleving

Specificaties
Paperback, 160 blz. | Nederlands
Warden Press | 2e druk, 2023
ISBN13: 9789493202368
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Warden Press 2e druk, 2023 9789493202368
Paperback | NL € 24,95 E-book | NL € 9,95
24,95
In winkelwagen
Op voorraad
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
Gratis verzonden

Samenvatting

Genomineerd voor de Pim Marketingliteratuurprijs 2016

Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meestal worden die geregistreerd en vervolgens wordt er een lijst opgesteld met verbeteracties en daarna … tja, daarna lopen bedrijven vaak vast. Welke verbeteracties moeten als eerst opgepakt worden? Welke acties leiden tot het meeste resultaat? En hoe toon je aan dat klantbeleving geld oplevert voor de organisatie?
Dit zijn de kernvraagstukken voor klantsignaalmanagement: een methodiek die klantbeleving bestuurbaar maakt op klanttevredenheid én op kosten.

In Klantsignaalmanagement loodst Zanna van der Aa je door alle stappen die nodig zijn om klantbeleving succesvol op de kaart te zetten. Met een sterke combinatie van theoretische onderbouwing en pragmatische toepassing biedt zij inspiratie door middel van praktijkcases, tips en trucs en lessons learned. Kernpunt van het succes van haar methode is meetbaar resultaat en daarmee het financieel zichtbaar maken van de voordelen voor de organisatie.

Trefwoorden

klantbelevingklantgerichtheidklantsignaalmanagementklanttevredenheidklantfeedbackmeetbare resultatenklantcontactklantketenveranderendatagedreven werkenklantinzichtkostenreductieorganisatiecontinu verbeterenverbeterprocessenmedewerkertevredenheidservicebelevingmanagementmedewerkertevredenheidservicebelevingmanagement
klantbelevingklantgerichtheidklantketenklantfeedbackmeetbare resultatenklanttevredenheidklantcontactdatagedreven werkenveranderenklantinzichtkostenreductieorganisatieverbeterprocessencontinu verbeterenmedewerkertevredenheidmanagementservicebelevingmedewerkertevredenheidmanagementservicebeleving

Specificaties

ISBN13:9789493202368
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Uitgever:Warden Press
Druk:2
Verschijningsdatum:5-12-2023
Hoofdrubriek:Marketing

Over Zanna van der Aa

Dr. Zanna van der Aa is oprichter van KSM fabriek, waar ze al meer dan 15 jaar vernieuwende methoden op het gebied van klantgerichtheid ontwikkelt.

Andere boeken door Zanna van der Aa

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord van de auteur 7
Voorwoord van Prof. dr. Jose M.M. Bloemer 11
Inleiding 13

1 Het bestaansrecht van klantsignaalmanagement 17
2 Wat is klantsignaalmanagement? 31
3 De klantketen als raamwerk 49
4 Hoe stuur je op klantbeleving? 63
5 Hoe verlaag je kosten vanuit klantbeleving? 81
6 Datagedreven aanpak 93
7 Verbeteren en innoveren vanuit klantsignalen 109
8 Wat is de rol van de medewerker? 123
9 Hoe maak je klantsignaalmanagement tot een succes? 135
10 Leren en inspireren 143

Dankwoord 151
Over de auteur 153
Literatuurlijst 155

Vergelijkbare boeken

  • Uit liefde voor de klant
    Els Dhaeze
    Uit liefde voor de klant
    € 17,99
  • Customer experience in de praktijk
    Manfred van Gurchom
    Customer experience in de praktijk
    € 23,99
  • Integraal klachtenmanagement
    Kees Ahaus
    Integraal klachtenmanagement
    € 69,50
  • Positief verrast
    Marieke van der Laan
    Positief verrast
    € 23,95
  • Klantgericht organiseren
    Els Meertens
    Klantgericht organiseren
    € 69,95
  • Basisboek Customer Journey
    Stephan van Slooten
    Basisboek Customer Journey
    € 44,95

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • In the Driving Seat of Customer Experience
    Zanna van der Aa
    In the Driving Seat of Customer Experience
    € 24,95
  • Klantsignaalmanagement
    Zanna van der Aa
    Klantsignaalmanagement
    € 9,95
  • StoryBrand
    Donald Miller
    StoryBrand
    € 31,99
  • Retailmarketing
    Frank Quix
    Retailmarketing
    € 69,95
  • Iedereen praat erover
    Rob de Groot
    Iedereen praat erover
    € 29,95
  • De Wet van Snuf
    Jos Burgers
    De Wet van Snuf
    € 21,50

Rubrieken

Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bezoekadres

Kernreactorstraat 9b
3903 LG  Veenendaal

Postadres

Postbus 623
3900 AP  Veenendaal
DE OPLOSSING VOOR ZORGELOOS EN EFFICIËNT ABONNEMENTENBEHEER
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 PS Media

    Personen

      Trefwoorden

        Klantsignaalmanagement

        Klantsignaalmanagement
        Zanna van der Aa
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Klantsignaalmanagement

        Verwijder uw beoordeling