OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Marketing

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Marketing

    Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
    Pagina 40 van 1.724 resultaten
    recensie
    Marketing
    2 maart 2017
    Fred Rutgers
    3-4 minuten leestijd
    Big Data Marketing, Snel – Simpel – Succesvol geschreven door Paul Postma was weer een boek om naar uit te kijken. Paul Postma is één van Nederlands Marketing Iconen. Werk je in de marketing, dan ken je meestal Postma ook wel.
    recensie
    Marketing
    2 maart 2017
    Rein Hof
    2-3 minuten leestijd
    Eind 2016 werden er een flink aantal nieuwe boeken gepubliceerd, ook op gebied van marketing. Op zich logisch, want de maand december leent zich prima voor het weggeven van cadeautjes en een boek is een mooi geschenk. Zolang dit boek ook ergens toe doet en een bijdrage biedt.
    preview
    Marketing
    1 maart 2017
    Carole Lamarque
    3-4 minuten leestijd
    Influencer marketing is trending. Dat kun je zelfs letterlijk nemen. In Google Trends krijgt het begrip het label ‘Breakout’, wat betekent dat de wereldwijde interesse in influencer marketing de afgelopen tijd met meer dan 5000% is gestegen.
    recensie
    Marketing
    1 maart 2017
    Erik van Vonderen
    1-2 minuten leestijd
    De subtitel van het boek nodigt gelijk uit om het boek Klantsignaalmanagement van Zanna van der Aa te lezen. Draait marketing immers niet om klantbeleving en klanttevredenheid?
    recensie
    Marketing
    28 februari 2017
    Fred Rutgers
    2-3 minuten leestijd
    Contentmarketing, geschreven door Bart Lombaerts, Wouter Temmerman, Koen Denolf en Michel Libens mag je bijna wel een studieboek noemen. De auteurs hebben het boek geschreven voor de Vlaamse markt, en dat merk je soms wel aan de schrijfstijl, maar daarom is het niet minder interessant voor Nederlandse lezers.
    nieuws
    Algemeen management
    28 februari 2017
    Pierre Spaninks
    1-2 minuten leestijd
    Marketeers zijn vooral bezig met de marketing van het bedrijf en van de producten en diensten van dat bedrijf. Aan de organisatie van de marketingfunctie en van de marketingcompetenties besteden ze veel minder aandacht.
    recensie
    Marketing
    28 februari 2017
    Erik van Vonderen
    1-2 minuten leestijd
    Paul Postma slaagt er maar ten dele in over te brengen hoe marketeers met behulp van Big Data, organisaties verder kunnen brengen. Praktische boeken over Big Data zijn al eerder geschreven, zoals het standaardwerk van Lisa Arthur of de boeken van Steve Lohr en Peter Verhoef.
    recensie
    Marketing
    27 februari 2017
    Aukje Adams
    3-4 minuten leestijd
    Bijna alle boeken van Jos Burgers zijn bestsellers, zeer lezenswaardig en amusant. De meeste boeken, zoals  Gek op gaten, Geef nooit korting, en De wet van snuf gaan over klantgerichtheid en klanttevredenheid.
    recensie
    Marketing
    27 februari 2017
    Pierre Pieterse
    4-6 minuten leestijd
    Allereerst: ik ben al jaren groot Jos Burgers-fan. Ik hou van zijn verhalen, zijn humor en bovenal vind ik het geweldig hoe Jos zijn boodschappen consistent houdt met zijn gedrag: Burgers gedraagt zich precies zoals hij zelf predikt.  
    preview
    Marketing
    22 februari 2017
    Orly Polak
    3-4 minuten leestijd
    Iedereen in sales weet dat als je je goed voorbereid op een klantgesprek, je kansen op succes verdubbelen. Echter, menig salespersoon springt voor dag en dauw de auto in om zich rot te scheuren tussen allerlei afspraken en kantoormeetings.
    recensie
    Marketing
    15 februari 2017
    Feike Cats
    1-2 minuten leestijd
    Als één van je favoriete schrijvers een nieuw boek uitgeeft dan ben je blij als je er aan mag beginnen. Je wil het eigenlijk zo snel mogelijk uitlezen, maar tegelijkertijd baal je er van als het uit is. En dat laatste is een goed teken. Je had namelijk nog veel meer willen lezen.
    preview
    Marketing
    13 februari 2017
    Jos Burgers
    3-4 minuten leestijd
    Zijn er al niet genoeg boeken geschreven over klantgerichtheid? Auteur Jos Burgers legt in deze preview uit wat zijn nieuwste boek Eén fan per dag toevoegt aan wat we al weten.
    recensie
    Marketing
    10 februari 2017
    Jolanda Santbergen
    2-3 minuten leestijd
    Hoe zet je een professionele zoekmachine advertentiecampagne op? Oftewel een SEA-campagne? Met Handboek SEA van Marc de Groot leer je hoe je dat zelf kan doen.
    recensie
    Marketing
    9 februari 2017
    Sjors van Leeuwen
    3-4 minuten leestijd
    Big data is één van de grootste buzzwords van de laatste jaren. Het belooft gouden bergen, maar wat is big data nu precies en wat kun je er mee? Het boek Big Data Marketing licht een tipje van de sluier op en laat zien hoe je big data kunt toepassen binnen de commerciële processen van een bedrijf.
    nieuws
    Marketing
    6 februari 2017
    Karin de Zwaan
    Hoe geef je 150 presentaties per jaar en blijf je, zoals je zelf uitdraagt, de verwachting overtreffen? Jos Burgers is energiek en dat hoor je als hij praat. Naar aanleiding van het verschijnen van Eén fan per dag is Burgers is te gast in de podcast De Bastiaan de Jong Show.
    recensie
    Marketing
    1 februari 2017
    Jeanine Dijkhuis
    1-2 minuten leestijd
    De titel van Good Business voor KMO’s van de Vlaamse auteur Louis Schoofs doet business development adviezen voor het MKB (in België KMO) vermoeden.
    recensie
    Marketing
    31 januari 2017
    Eric van Arendonk
    1-2 minuten leestijd
    Het vak marketing verandert razendsnel. Nieuwe, onder andere, technische mogelijkheden bieden ons steeds meer inzicht in wat de klant werkelijk wil.
    recensie
    Marketing
    31 januari 2017
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Al bij de inleiding van Eén fan per dag is het meteen raak: steeds meer bedrijven hebben klantgerichte ambities, dat is het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat het daar bij blijft of dat de uitvoering vaak te wensen over laat. Jos Burgers kiest er daarom voor om niet alleen volop inspiratie te geven over klantgerichtheid, hij pakt ook het thema gedragsverandering beet.
    interview
    Marketing
    31 januari 2017
    Hans van der Klis
    7-10 minuten leestijd
    In zijn nieuwe boek Eén fan per dag! combineert Jos Burgers zijn ideeën over marketing en klantgerichtheid met lessen uit het verandermanagement. ‘Wil je echt trouwe klanten krijgen, dan is het verstandig om niet te veel tegelijk te willen bewerkstelligen. Als je erin slaagt er één fan per dag bij te krijgen, ben je al heel goed bezig.’
    recensie
    Marketing
    19 januari 2017
    Fred Rutgers
    3-4 minuten leestijd
    Succes met je bedrijf, geschreven door Marielle van der Vlies is hét handboek soldaat voor iedere startende ondernemer. Het is prettig te lezen en komt lekker snel to the point.

      Personen

        Trefwoorden