Overige boeken
Managementboek levert álle boeken. Van roman tot kookboek en van biografie tot reisgids.
Zoeken in Overige boeken
Direct naar een toplijst
Filteren
2
Sorteren
Pagina 15 van
1.576 resultaten
Pagina 15 van
1.576 resultaten
76% KORTING
gebondenNederlands9789037229707
1e druk
1-6-2021
Voor welzijnsprofessionals is vakkennis van uiteenlopende onderwerpen van groot belang. Het vormt de basis voor het handelen in de beroepspraktijk. De bronnenboeken van Angerenstein Welzijn bevatten alle benodigde theorie voor de beginnende beroepsbeoefenaar. Meer
76% KORTING
70% KORTING
68% KORTING
69% KORTING
paperbackNederlands301 blz.9789026517105
1e druk
21-1-2017
Dit boek bevat unieke beschrijvingen van afasietherapie in de vorm van casuistiek, geschreven door logopedisten die werkzaam zijn in de klinische praktijk. Meer
73% KORTING
74% KORTING
paperbackNederlands96 blz.9789036824347
18-2-2020
62% KORTING
gebondenNederlands9789037223637
1e druk
6-9-2017
Professioneel werken is één van de basisdelen van de methode Angerenstein Welzijn. Dit bronnenboek bevat de basiskennis over de onderwerpen: geschiedenis en visie zorg- en welzijnswerk, ontwikkeling van het beroep en de cliënt, communicatie, metacommunicatie, LSD, professionele gesprekken, gespreksmodellen, feedback, ICT, visie en beleid, wet- en regelgeving, hulp en recht, administratie, financiën, kwaliteitszorg, protocollen en samenwerken. Meer
76% KORTING
21% KORTING
74% KORTING
48% KORTING
paperbackNederlands9789037249859
1e druk
Angerenstein Sport en Bewegen is een complete serie leermiddelen voor het kwalificatiedossier Sport en Bewegen. Meer
76% KORTING
51% KORTING
paperbackNederlands9789037253078
1e druk
5-6-2019
In dit keuzedeel leer je over het werken met nieuwe technologische hulpmiddelen in de zorg. Bij Verzorgende IG of Medewerker Maatschappelijke Zorg is al ingegaan op het toepassen van technologie in zorg en welzijn, denk aan bijvoorbeeld e-health en domotica. Meer
33% KORTING
paperbackNederlands133 blz.9789037251296
1e druk
28-7-2020
Bij het verkopen en verlenen van service combineert de student organisatieafhankelijke procedures met de dynamiek van het klantencontact. Meer
42% KORTING
paperbackNederlands9789037252552
1e druk
75% KORTING
gebondenNederlands333 blz.9789031329427
22% KORTING
74% KORTING
paperbackNederlands9789037222814
1e druk
14% KORTING
Rubrieken
- Cadeauboeken
- Computer en informatica
- Economie
- Filosofie
- Flora en fauna
- Geneeskunde
- Geschiedenis
- Gezondheid
- Jeugd
- Juridisch
- Koken en eten
- Kunst en cultuur
- Literatuur en romans
- Mens en maatschappij
- Naslagwerken
- Non-fictie informatief/professioneel
- Paramedisch
- Psychologie
- Reizen
- Religie
- Schoolboeken
- Spiritualiteit
- Sport, hobby, lifestyle
- Thrillers en spanning
- Wetenschap en techniek
- Woordenboeken en taal