Alle producten

Filter de resultaten

Managementrubriek

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
4 resultaten
Alle producten

Trefwoord: Contactcenter

paperbackNederlands220 blz.9789492528766 1e druk 24-6-2021
Vol met tips, tricks, best practices en checklists helpt 'Bel me wél' je ontdekken welke bouwstenen onmisbaar zijn voor een duurzame en succesvolle telemarketingpraktijk.  Meer
22,95
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels384 blz.9780470677438 2e druk 1-1-2010
Your friendly guide to profitable call center management. The call center industry is one of the world′s most rapidly growing and fastest changing.  Meer
26,86
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands224 blz.9789024472406 1e druk 25-8-2025
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #822
'AI-personalisatie strategie' laat zien hoe organisaties AI kunnen inzetten om klantbeleving te optimaliseren, met herkenning, erkenning en maatwerk als sleutelprincipes.  Meer
32,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen | Gratis verzonden
ingenaaidEngels240 blz.9780750687119 1e druk
In dit boek zijn de ervaringen opgetekend van belangrijke bedrijven als IBM, First Direct, Taylor Woodrow en BT. Hun lessen zijn duidelijk: wees multi, niet multiple, kanalen als wapens, denk in combinaties, ontwerp vanaf de top, maar bedenk dat mensen het uitvoeren.  Meer
66,06
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen | Gratis verzonden

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine