Filteren
Trefwoord
156 resultaten
Trefwoord: Corporate-communication
paperbackNederlands176 blz.9789023257721
9e druk
4-1-2021
andere uitgaves beschikbaar
In het "Basisboek interne communicatie" maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789089656780
2e druk
9-3-2023
Met humor én een serieuze ondertoon beschrijft Jennifer Delano in haar boek Nee zeggen loont de zeven ergste soorten klanten, zodat jij ze kan herkennen en vermijden. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789043035057
4e druk
9-8-2019
'Zakelijke communicatie - Schriftelijk' is een toegankelijk en eigentijds studieboek dat de student, naast de noodzakelijke theoretische inzichten, veel praktische schrijftips aanreikt. Meer
paperbackNederlands109 blz.9789013086898
1e druk
3-3-2011
In 'Zakelijke brieven en e-mails schrijven' doorlopen we de stappen die leiden tot een effectieve brief of e-mail en gaan we in op de structuur van de brief. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789024408382
1e druk
13-11-2018
In Communicatie in positie in 3 stappen biedt Betteke van Ruler je een methode om in drie stappen te komen tot een goede vormgeving van de communicatiefunctie in of voor een organisatie. Meer
e-bookNederlands313 blz.9789052618173
1e druk
7-12-2010
andere uitgaves beschikbaar
'Identiteit en Imago' is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied. Meer
e-bookNederlands336 blz.9789049106546
1e druk
Projectmatig werken is populair, maar lastig in de praktijk. Welke methoden en technieken kun je het beste toepassen? In Projecten leiden geven de auteurs antwoord op deze vraag. Meer
e-bookNederlands232 blz.9789052619620
1e druk
30-3-2012
andere uitgaves beschikbaar
'De alignment-factor' toont aan de hand van vier stappen hoe u als communicatieprofessional voor uw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789024408306
1e druk
26-10-2020
Hoe ontwikkel je eenvoudig een communicatiestrategie? Zonder dikke boekwerken om de strategie te bepalen en eindeloze reeks slides om de strategie te presenteren, maar simpelweg op 1 A4? Meer
paperbackNederlands186 blz.9789001749880
4e druk
14-4-2021
Met dit boek ontwikkelen studenten alle benodigde vaardigheden en inzichten om de communicatie van en in een organisatie succesvol vorm te kunnen geven. Meer
paperbackNederlands290 blz.9789043024228
2e druk
'Communicatie in het bedrijfsleven' koppelt domeincompetenties als samenwerken, overtuigend kunnen presenteren en doelgericht kunnen schrijven aan de beroepspraktijk. Meer
72% KORTING
gebondenEngels252 blz.9780471747192
1e druk
Jarenlang hebben bedrijven tegen hun klanten gepraat en dit communicatie genoemd. Nu is er het weblog - een kans voor uw bedrijf om mét uw klanten te praten en hen te laten reageren. Meer
gebondenNederlands120 blz.9789090392523
3e druk
6-1-2025
andere uitgaves beschikbaar
Als leidinggevende vervul je een sleutelpositie in jouw organisatie. Je hebt zowel zicht op de vele veranderingen, terwijl je ook de dagelijkse werkpraktijk goed kent. Meer
paperbackNederlands99 blz.9789001863081
4e druk
5-4-2018
De Communicatieplanner is al vele jaren een succes want behandelt op een uitermate praktische manier de kern voor het maken van een communicatieplan. Meer
gebondenNederlands250 blz.9789491560637
4e druk
17-10-2015
Dit boek laat zien wat het belang is van een goede strategie en het helder weergeven daarvan. Vanuit een stevige theoretische basis maar met volop aandacht voor de praktijk. Meer
gebondenNederlands432 blz.9789001035068
8e druk
12-5-2025
Het Communicatie Handboek is het praktijkgerichte standaardwerk voor het communicatievak. Meer
paperbackNederlands112 blz.9789462724013
1e druk
29-2-2024
andere uitgaves beschikbaar
Ontdek hoe je de eerste minuut goed doorkomt met deze stap-voor-stap gids voor bondige en heldere communicatie in dagelijkse werkgesprekken. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789000351367
5e druk
8-11-2017
De nadruk in 'Praktisch Deutsch' ligt op spreekvaardigheid. U leert hoe u zich in goed Duits kunt uitdrukken in veelvoorkomende zakelijke situaties. Meer
gebondenEngels176 blz.9780241982280
1e druk
12-1-2019
The internationally bestselling duo Mikael Krogerus and Roman Tschäppeler have tested the 44 most important communication theories for their practicality in daily business life. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789052619231
1e druk
10-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
'De alignment-factor' toont aan de hand van vier stappen hoe u als communicatieprofessional voor uw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt. Meer