Alle producten

Filter de resultaten

Rubriek

Managementrubriek

Toon meer

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
41 resultaten
Alle producten

Trefwoord: Klantbediening

paperbackNederlands176 blz.9789024421947 1e druk 14-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #4142
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u.  Meer
27,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands672 blz.9789001015688 5e druk 6-3-2024
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media.  Meer
79,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands140 blz.9789023249207 1e druk
Dit boek verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en een formule om service echt verdiepend te maken.  Meer
23,95
16,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
30% KORTING
gebondenEngels336 blz.9780470196120 1e druk
'What's the Secret?' biedt u een blik achter de schermen van klantenservice strategieën van wereldklasse. U leert hoe bedrijven als Disney, Nordstrom en de Ritz-Carlton hun 50.  Meer
32,31
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands220 blz.9789024407811 1e druk 11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers.  Meer
49,25
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenEngels234 blz.9781118943007 1e druk 29-9-2014
‘UnSelling’ is over alles behalve verkopen. De focus ligt meestal op de individuele kooptransactie terwijl de rest van onze zakelijke acties op het tweede plan komen.  Meer
28,24
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels160 blz.9789024463435 1e druk 3-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you online. Maybe they're seated in business class on your flight.  Meer
27,75
20,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
25% KORTING
gebondenEngels286 blz.9780470487853 1e druk
Joseph Jaffe leert u hoe u uw bestaande klanten transformeert tot uw verkopers. Hij ontwikkelde het 'flipped funnel'-model. Daarnaast legt Jaffe uit hoe u digitale en sociale media-instrumenten het beste invoert en combineert.  Meer
32,31
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels384 blz.9780470677438 2e druk 1-1-2010
Your friendly guide to profitable call center management. The call center industry is one of the world′s most rapidly growing and fastest changing.  Meer
26,86
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands81 blz.9789013066319 1e druk 1-4-2010
Hoe u als bedrijf of organisatie met uw klanten omgaat, bepaalt voor een groot deel of zij besluiten klant te worden en te blijven. Professioneel klantgericht telefoongedrag is daarbij onontbeerlijk om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen.  Meer
62,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels316 blz.9780470919668 1e druk
In de 3e editie van dit boek beschrijft de auteur nieuwe, krachtige, creatieve, eenvoudige en bewezen toepassingen voor het opzetten van betere midden- en klein bedrijven.  Meer
25,50
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels316 blz.9781118985816 2e druk 20-1-2015
'Jeffrey Gitomer's Sales Bible' biedt de bewezen methoden en technieken die leiden tot meer verkoop en meer trouwe klanten.  Meer
25,51
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenEngels256 blz.9781118273210 1e druk 20-4-2012
De auteurs onderzoeken hoe de sociale, culturele en technologische trends, uitgelokt door de explosie van de social media, transformeert binnen het ondernemingsklimaat.  Meer
32,31
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands500 blz.9789001044824 1e druk 27-5-2025
Verkooppositie Positie #3715
Deze innovatieve leermethode biedt gebruikers een solide en actuele basis die alle essentiële onderdelen van marketing omvat, met bewezen effectieve modellen, stappenplannen en best practices die de nieuwste inzichten volgen en verouderde denkwijzen vervangen.  Meer
67,50
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenEngels166 blz.9780230500006 1e druk
Show me the money! roept de vertwijfelde manager uit de oude garde als hij wanhopig probeert om te gaan met standaardiserende markten, het verlies van onderscheidend vermogen en de onvermijdelijke impact hiervan op de winstgevendheid.  Meer
74,19
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels368 blz.9780470401156 3e druk
Trek nieuwe klanten aan en vergroot uw verkoop met een doortimmerd marketingplan. Wilt u een krachtige marketingcampagne opzetten? Deze toolkit laat u zien hoe u stap voor stap effectieve marketingstrategieën toepast.  Meer
28,22
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands304 blz.9789026362217 1e druk 28-9-2023
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #4640
Jeroen van Bergeijk blikt in Undercover aan het werk terug op zijn ervaringen als undercover werknemer en schetst een schrijnend portret van de huidige arbeidsmarkt.  Meer
23,99
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands92 blz.9789024400638 1e druk 7-9-2011
Er zullen altijd mensen blijven die zich agressief gedragen, maar dat wil niet zeggen dat u alles maar hoeft te accepteren. U moet zelf duidelijk maken waar de grens ligt.  Meer
25,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels224 blz.9781422161982 1e druk
In 'Groundswell' laten twee top analisten van Forrester Research zien hoe u de kracht van klantcontact in uw voordeel kunt laten werken.  Meer
23,14
9,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
58% KORTING
paperbackNederlands271 blz.9789013067231 1e druk 23-12-2009
Bij het begrip 'corresponderen' denkt u natuurlijk allang niet meer uitsluitend aan het per post heen en weer sturen van papieren brieven in een envelop.  Meer
31,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen | Gratis verzonden

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale