Filteren
Trefwoord
41 resultaten
Trefwoord: Klantbediening
paperbackNederlands176 blz.9789024421947
1e druk
14-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u. Meer
paperbackNederlands672 blz.9789001015688
5e druk
6-3-2024
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Meer
paperbackNederlands140 blz.9789023249207
1e druk
Dit boek verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en een formule om service echt verdiepend te maken. Meer
30% KORTING
gebondenEngels336 blz.9780470196120
1e druk
'What's the Secret?' biedt u een blik achter de schermen van klantenservice strategieën van wereldklasse. U leert hoe bedrijven als Disney, Nordstrom en de Ritz-Carlton hun 50. Meer
paperbackNederlands220 blz.9789024407811
1e druk
11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Meer
gebondenEngels234 blz.9781118943007
1e druk
29-9-2014
‘UnSelling’ is over alles behalve verkopen. De focus ligt meestal op de individuele kooptransactie terwijl de rest van onze zakelijke acties op het tweede plan komen. Meer
paperbackEngels160 blz.9789024463435
1e druk
3-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you online. Maybe they're seated in business class on your flight. Meer
25% KORTING
gebondenEngels286 blz.9780470487853
1e druk
Joseph Jaffe leert u hoe u uw bestaande klanten transformeert tot uw verkopers. Hij ontwikkelde het 'flipped funnel'-model. Daarnaast legt Jaffe uit hoe u digitale en sociale media-instrumenten het beste invoert en combineert. Meer
paperbackEngels384 blz.9780470677438
2e druk
1-1-2010
Your friendly guide to profitable call center management. The call center industry is one of the world′s most rapidly growing and fastest changing. Meer
paperbackNederlands81 blz.9789013066319
1e druk
1-4-2010
Hoe u als bedrijf of organisatie met uw klanten omgaat, bepaalt voor een groot deel of zij besluiten klant te worden en te blijven. Professioneel klantgericht telefoongedrag is daarbij onontbeerlijk om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen. Meer
paperbackEngels316 blz.9780470919668
1e druk
In de 3e editie van dit boek beschrijft de auteur nieuwe, krachtige, creatieve, eenvoudige en bewezen toepassingen voor het opzetten van betere midden- en klein bedrijven. Meer
paperbackEngels316 blz.9781118985816
2e druk
20-1-2015
'Jeffrey Gitomer's Sales Bible' biedt de bewezen methoden en technieken die leiden tot meer verkoop en meer trouwe klanten. Meer
gebondenEngels256 blz.9781118273210
1e druk
20-4-2012
De auteurs onderzoeken hoe de sociale, culturele en technologische trends, uitgelokt door de explosie van de social media, transformeert binnen het ondernemingsklimaat. Meer
paperbackNederlands500 blz.9789001044824
1e druk
27-5-2025
Deze innovatieve leermethode biedt gebruikers een solide en actuele basis die alle essentiële onderdelen van marketing omvat, met bewezen effectieve modellen, stappenplannen en best practices die de nieuwste inzichten volgen en verouderde denkwijzen vervangen. Meer
gebondenEngels166 blz.9780230500006
1e druk
Show me the money! roept de vertwijfelde manager uit de oude garde als hij wanhopig probeert om te gaan met standaardiserende markten, het verlies van onderscheidend vermogen en de onvermijdelijke impact hiervan op de winstgevendheid. Meer
paperbackEngels368 blz.9780470401156
3e druk
Trek nieuwe klanten aan en vergroot uw verkoop met een doortimmerd marketingplan. Wilt u een krachtige marketingcampagne opzetten? Deze toolkit laat u zien hoe u stap voor stap effectieve marketingstrategieën toepast. Meer
paperbackNederlands304 blz.9789026362217
1e druk
28-9-2023
andere uitgaves beschikbaar
Jeroen van Bergeijk blikt in Undercover aan het werk terug op zijn ervaringen als undercover werknemer en schetst een schrijnend portret van de huidige arbeidsmarkt. Meer
paperbackNederlands92 blz.9789024400638
1e druk
7-9-2011
Er zullen altijd mensen blijven die zich agressief gedragen, maar dat wil niet zeggen dat u alles maar hoeft te accepteren. U moet zelf duidelijk maken waar de grens ligt. Meer
paperbackEngels224 blz.9781422161982
1e druk
In 'Groundswell' laten twee top analisten van Forrester Research zien hoe u de kracht van klantcontact in uw voordeel kunt laten werken. Meer
58% KORTING
paperbackNederlands271 blz.9789013067231
1e druk
23-12-2009
Bij het begrip 'corresponderen' denkt u natuurlijk allang niet meer uitsluitend aan het per post heen en weer sturen van papieren brieven in een envelop. Meer