Filteren
Trefwoord
16 resultaten
Trefwoord: Klantinteracties
gebondenNederlands144 blz.9789089651150
1e druk
8-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich verdiept in wat klanten willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Meer
paperbackNederlands912 blz.9789493453104
1e druk
15-7-2025
Verandering vraagt meer dan intentie. Ze vraagt richting, ritme en systeeminzicht. In een context van voortdurende druk, versnelling en complexiteit volstaan klassieke projectplannen niet meer. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789492528858
1e druk
28-9-2021
andere uitgaves beschikbaar
Ben helemaal jij klaar met ondermijnende en denigrerende opmerkingen van klanten, collega’s en leidinggevenden? Pieker je over wat je fout gedaan hebt? Meer
gebondenNederlands121 blz.9789089650191
1e druk
3-4-2009
andere uitgaves beschikbaar
In dit aanstekelijke verhaal vertelt Burgers wat klanten echt willen: goed geholpen worden. Dit zorgt voor trouwe klanten, die ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten. Meer
gebondenEngels256 blz.9781394205875
2-7-2024
In Digital Customer Success: The Next Frontier, a team of trailblazing Customer Success professionals and digital entrepreneurs delivers an insightful discussion of the next stage in Customer Success management. Meer
paperbackNederlands80 blz.9789492272058
1e druk
26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. Meer
e-bookNederlands80 blz.9789492272072
1e druk
26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. Meer
paperbackEngels160 blz.9789024463435
1e druk
3-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you online. Maybe they're seated in business class on your flight. Meer
25% KORTING
paperbackEngels272 blz.9780787963880
2e druk
29-10-2002
You've read about Customer Loyalty in all kinds of magazines and newspapers. Now read the new and revised edition of the ground-breaking book that created all the buzz. Meer
paperbackNederlands189 blz.9789081298834
1e druk
15-12-2017
Wil je weten hoe je je klanten beter begrijpt (en zij jou), hoe je hen beter helpt en nog blijer maakt? Dan is Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen! Meer
paperbackNederlands256 blz.9789464076585
1e druk
28-3-2025
Of u nu bestuurder, directeur, manager, leidinggevende, projectleider of adviseur bent, met dit boek maakt u als professional van elk complex organisatievraagstuk een succesvol project. Meer
paperbackNederlands100 blz.9789462760004
1e druk
1-5-2014
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight. Meer
28% KORTING
e-bookNederlands80 blz.9789492272065
1e druk
26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. Meer
paperbackNederlands368 blz.9789089653284
2e druk
19-10-2017
Jos Burgers houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789401473484
1e druk
26-4-2021
Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor bedrijven zonder interne marketingafdeling belangrijk. Meer
paperbackEngels191 blz.9780857085627
1e druk
23-5-2014
'Gear Up' is een fraai vormgegeven, boeiend en praktisch werkboek voor iedereen die van de grond af een onderneming wil opbouwen of een bestaande onderneming wil laten groeien. Meer