Alle producten

Filter de resultaten

Managementrubriek

Aanbevolen

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
4 resultaten
Alle producten

Trefwoord: Marketing-van-nieuwe-producten

gebondenEngels242 blz.9780241184837 1e druk 1-11-2014
Verkooppositie Positie #1423
Nir Eyal answers these questions (and many more) with the Hook Model – a four-step process that, when embedded into products, subtly encourages customer behaviour.  Meer
21,41
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels256 blz.9781633691889 1e druk 7-2-2017
The End of Assembly Line Management We're in the midst of a revolution. Quantum leaps in technology are enabling organizations to observe and measure people's behavior in real time, communicate internally at extraordinary speed, and innovate continuously.  Meer
32,85
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels152 blz.9781984007315 1e druk 7-3-2018
While there’s no foolproof way to tell what will succeed and what won’t, every product has a chance as long as it’s supported by research, careful planning, and hard work.  Meer
18,41
9,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
46% KORTING
paperbackNederlands156 blz.9789089652706 1e druk 6-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #5623
We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook.  Meer
29,99
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen | Gratis verzonden

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale