Filteren
Trefwoord
4 resultaten
Trefwoord: Serviceconcept
paperbackNederlands270 blz.9789001749927
3e druk
19-4-2021
Essentie van dienstenmarketingmanagement leert studenten hoe zij binnen dienstverlenende organisaties op een efficiënte manier invulling kunnen geven aan het marketingbeleid. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789024427383
1e druk
1-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
'De Onweerstaanbaarheidstheorie' geeft inzicht in en oplossingen voor de belangrijkste vraag waarmee bedrijven worden geconfronteerd. Meer
paperbackNederlands267 blz.9789462200029
1e druk
23-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Operational Excellence gaat om het doelmatig én doeltreffend inrichten en managen van organisaties, die daardoor steeds weer in staat zijn de juiste klantwaarde tegen de laagste kosten te realiseren. Meer
e-bookEngels166 blz.9789401802086
1e druk
1-2-2017
Service Automation is the concept of achieving customer loyalty by the use of automated technologies and builds upon a large demographic and sociological trend. Meer