Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Helpfunctie Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Rubrieken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Juridisch
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Management
    • Mens en maatschappij
    • Psychologie
    • Religie
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Productaanvraag Boeken
Boekencatalogus
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Contact
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
0318-508539
Boeken Marketing Z.E.R.O.: Zero Paid Media as the New Marketing Model
Z.E.R.O.: Zero Paid Media as the New Marketing Model
Joseph Jaffe Meer over de auteurs
Joseph Jaffe, Maarten Albarda

Z.E.R.O.: Zero Paid Media as the New Marketing Model

Specificaties
Paperback, 272 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2013
ISBN13: 9781118801154
Rubricering
John Wiley & Sons 1e druk, 2013 9781118801154
32,31
In winkelwagen
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
Gratis verzonden

Samenvatting

Eenvoudig gezegd, onder de huidige operationele omstandigheden zal de reclame-industrie het niet volhouden zonder maatregelen te nemen en dreigen rampzalige scenario's - van slechte financiële resultaten tot banenverlies tot een ineenstorting van het huidige media-ecosysteem.

De oplossing? Het Marketing Model kan hestellen door in uw advertentie budget snijden en te investeren in het Z.E.R.O. Framework:
- Zealots
- Entrepreneurship
- Retention
- Owned Assets

Trefwoorden

marketingmediadigitale transformatieadverterenmediabestedingenz.e.r.o. frameworkowned mediamediafragmentatiesocial mediamarketingbudgetinnovatieklantervaringklantbehoudcontentmarketingmerkloyaliteitmarketingeffectiviteitdigitale strategiedigitale disruptietelevisiecluttermerkambassadeursreturn on investmentdigitale disruptietelevisiecluttermerkambassadeursreturn on investment
marketingmediadigitale transformatieadverterenmediabestedingenz.e.r.o. frameworkowned mediamediafragmentatiesocial mediamarketingbudgetinnovatiecontentmarketingklantervaringklantbehoudmarketingeffectiviteitdigitale strategiemerkloyaliteitdigitale disruptiemerkambassadeurstelevisieclutterreturn on investmentdigitale disruptiemerkambassadeurstelevisieclutterreturn on investment

Specificaties

ISBN13:9781118801154
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:272
Uitgever:John Wiley & Sons
Druk:1
Verschijningsdatum:30-11-2013
Hoofdrubriek:Marketing

Inhoudsopgave

Foreword Chris Burggraeve
Preface The Obesity Epidemic
A Note from the Authors

SECTION I: The Problem
1. Madison Avenue: We Have a Problem
2. A Perfect Storm Is Coming
3. The Economic Case
4. The Business Case
5. The Media Case
6. The Consumer Case
7. The Creative Case

SECTION II: The Z.E.R.O. Vision
8. Is It Time to Blow Up the Entire Model?
9. Introducing Z.E.R.O.

SECTION III: The Z.E.R.O. Action Plan
10. Culture and Talent
11. Tenure
12. Compensation
13. Budget Setting
14. Measurement and Insights
15. Use Existing Customers to Gain New Ones
16. Customer Experience Becomes the Key Strategic Differentiator
17. The Innovation Imperative
18. Become a Data Junkie
19. From Campaigns to Commitments to Ecosystems
20. That's Great . . . Now What the Hell Do I Do Next?

Epilogue
Notes
Index

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Join the Conversation
    Joseph Jaffe
    Join the Conversation
    € 32,31
  • StoryBrand
    Donald Miller
    StoryBrand
    € 31,99
  • Retailmarketing
    Frank Quix
    Retailmarketing
    € 69,95
  • Iedereen praat erover
    Rob de Groot
    Iedereen praat erover
    € 29,95
  • De Wet van Snuf
    Jos Burgers
    De Wet van Snuf
    € 21,50
  • Basisboek data-driven marketing
    Danny Oosterveer
    Basisboek data-driven marketing
    € 51,95

Rubrieken

Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bezoekadres

Kernreactorstraat 9b
3903 LG  Veenendaal

Postadres

Postbus 623
3900 AP  Veenendaal
DE OPLOSSING VOOR ZORGELOOS EN EFFICIËNT ABONNEMENTENBEHEER
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 PS Media

    Personen

      Trefwoorden

        Z.E.R.O.: Zero Paid Media as the New Marketing Model

        Z.E.R.O.: Zero Paid Media as the New Marketing Model
        Joseph Jaffe , Maarten Albarda
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Z.E.R.O.: Zero Paid Media as the New Marketing Model

        Verwijder uw beoordeling