Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Helpfunctie Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Rubrieken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Juridisch
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Management
    • Mens en maatschappij
    • Psychologie
    • Religie
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Productaanvraag Boeken
Boekencatalogus
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Contact
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
0318-508539
Boeken Marketing Chief Customer Officer 2.0
Chief Customer Officer 2.0
Chief Customer Officer 2.0
Jeanne Bliss Meer over Jeanne Bliss
Jeanne Bliss

Chief Customer Officer 2.0

How to Build Your Customer-Driven Growth Engine

Specificaties
Gebonden, 288 blz. | Engels
Jossey Bass | 1e druk, 2015
ISBN13: 9781119047605
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Jossey Bass 1e druk, 2015 9781119047605
32,32
In winkelwagen
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
Gratis verzonden

Samenvatting

A Customer Experience Roadmap to Transform Your Business and Culture

'Chief Customer Officer 2.0' will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world. And it will take years off your learning curve.

Written by Jeanne Bliss, worldwide authority on customer experience, and preeminent thought leader on the role of the Customer Leadership Executive (such as Chief Customer Officer, Vice President of Customer Experience, etc.) this book follows the five-competency model she uses to coach the C-Suite and Chief Customer Officers.

1. Manage and Honor Customers as Assets
2. Align Around Experience
3. Build a Customer Listening Path
4. Proactive Experience Reliability and Innovation
5. One Company Accountability, Leadership & Decision Making

'Chief Customer Officer 2.0' will get you into action quickly with a united leadership team, and will shift your business intent to earning the right to growth by improving customers’ lives. Jeanne Bliss fearlessly shares her tools and leadership ‘recipe cards’ for leading and enabling your business transformation. And she provides practical guidance on how embed the five competencies into how your company develops products, goes to market, enables and rewards people, and conducts annual planning.

Including over forty accounts of actions by Customer Leadership Executives around the world, this is the book you have been waiting for that tells it like it is and gives you the framework to build your customer-driven growth engine.

Jeanne Bliss pioneered the Customer Leadership Executive position, holding the role for twenty years at Lands’ End, Allstate, Coldwell Banker, Mazda and Microsoft Corporations. Since 2002 she has led CustomerBliss, a preeminent customer experience transformation company where she helps companies achieve customer-driven growth. She is a worldwide keynote speaker, and sought frequently by major media for her point of view.

Jeanne is the co-founder of the Customer Experience Professionals Association, established to advance the worldwide discipline of customer experience and customer experience practitioners. She is also the best-selling author of Chief Customer Officer: Getting Past Lip Service to Passionate Action (2006), and I Love You More than My Dog: Five Decisions to Drive Extreme Customer Loyalty in Good Times and Bad (2011).

Trefwoorden

chief customer officerklantgerichtheidcustomer experienceklantgedreven groeicustomer journeyleiderschapverandermanagementcustomer asset managementklantenbindingcustomer listeningstrategisch managementorganisatiecultuurklantloyaliteitbedrijfstransformatienpsklanttevredenheidcustomer feedbackcustomer metricsexperience reliabilitysilo-overstijgend werkencross-functionele samenwerkingcustomer metricsexperience reliabilitysilo-overstijgend werkencross-functionele samenwerking
chief customer officerklantgerichtheidcustomer experienceklantgedreven groeileiderschapcustomer journeyverandermanagementklantenbindingcustomer asset managementcustomer listeningorganisatiecultuurstrategisch managementklanttevredenheidcustomer feedbackbedrijfstransformatienpsklantloyaliteitsilo-overstijgend werkenexperience reliabilitycustomer metricscross-functionele samenwerkingsilo-overstijgend werkenexperience reliabilitycustomer metricscross-functionele samenwerking

Specificaties

ISBN13:9781119047605
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:288
Uitgever:Jossey Bass
Druk:1
Verschijningsdatum:3-7-2015
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Chief Customer Officer 2.0
Kashifa Suddle | 21 april 2017
Customer experience is een vakgebied dat de laatste jaren enorm aan belangstelling gewonnen heeft. Toch blijft het in organisaties lastig om de gewenste klantbeleving in het gehele bedrijf te verankeren, over afdelingen heen. Ook is er nog teveel focus op scores in plaats van het verhaal achter deze cijfers.
Lees verder

Inhoudsopgave

Introduction
Your Reading Road Map for Chief Customer Officer 2.0

1 Chief Customer Officer Role Clarity
-Five Customer Leadership Competencies: Drive Simplicity, Role Clarity, and Adoption.
-Quick Audit: Where are You Today on the Five Competencies?

2 Unite Leadership to Achieve Customer-Driven Growth
-Pivotal Leadership Shift: Focus on Customers as Assets. Remove Survey Score Addiction.
-Know Your Power Core: Identify What Helps or Hinders the Work.
-Unite Leadership from Talk to Action: Eliminate the “Baloney” Factor.
-Tell the Story of Customers’ Lives: Earn the Right to Growth.
-Improve the Business Engine: Focus, Priorities, and Accountability.


3 Competency One: Honor and Manage Customers as Assets
-Know the Growth or Loss of Customers and Care about the “WHY?”

4 Competency Two: Align around Experience
-Give Leaders a Framework for Guiding the Work of the Organization.
-Unite Accountability as Customers Experience You. Not Down Your Silos.

5 Competency Three: Build a Customer Listening Path
-Seek Input and Customer Understanding, Aligned to the Customer Journey.
-Tell the Story of Customers’ Lives.

6 Competency Four: Proactive Experience Reliability & Innovation
-Know Before Customers Tell You, Where Experiences Are Unreliable.
-Deliver One-Company Consistent and Desired Experiences.

7 Competency Five: One-Company Leadership, Accountability, and Culture
-Leadership Behaviors Required for Embedding the Five Competencies.
-Enabling Employees to Deliver Value.

8 Staging the Work
-Transform by Breaking the Work into Attainable Segments.
-Competency Maturity Map and Milestones.
-Evolving Organizational Structures.

9 Establishing and Filling the Chief Customer Officer Role
-Assessing Organizational Readiness.
-Leadership Considerations.
-Chief Customer Officer Job Description and Role Definition.

Next Steps
Acknowledgments
About the Author
Index

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • StoryBrand
    Donald Miller
    StoryBrand
    € 31,99
  • Retailmarketing
    Frank Quix
    Retailmarketing
    € 69,95
  • Iedereen praat erover
    Rob de Groot
    Iedereen praat erover
    € 29,95
  • De Wet van Snuf
    Jos Burgers
    De Wet van Snuf
    € 21,50
  • Basisboek data-driven marketing
    Danny Oosterveer
    Basisboek data-driven marketing
    € 51,95
  • Strategisch brand design
    Roel Stavorinus
    Strategisch brand design
    € 38,95

Rubrieken

Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bezoekadres

Kernreactorstraat 9b
3903 LG  Veenendaal

Postadres

Postbus 623
3900 AP  Veenendaal
DE OPLOSSING VOOR ZORGELOOS EN EFFICIËNT ABONNEMENTENBEHEER
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 PS Media

    Personen

      Trefwoorden

        Chief Customer Officer 2.0

        Chief Customer Officer 2.0
        Jeanne Bliss
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Chief Customer Officer 2.0

        Verwijder uw beoordeling