Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Helpfunctie Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Rubrieken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Juridisch
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Management
    • Mens en maatschappij
    • Psychologie
    • Religie
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Productaanvraag Boeken
Boekencatalogus
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Contact
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
0318-508539
Marketing Influencers
Influencers
Influencers
Carole Lamarque

Carole Lamarque is stichtend vennoot van Duval Union Consulting. Daarnaast heeft ze 20 jaar ervaring in innovatieve en zeer competitieve marketing bij bedrijven als Shell, Proximus, Sanoma Media en Telenet.

Meer over Carole Lamarque
Influencers - Van virale hits tot risico’s: de evolutie van influencer marketing Carole Lamarque 6 maart 2025 Influencers zijn relevanter dan ooit. Wekelijks verschijnen ze in kranten en vaak domineren ze sociale media. Toch merk ik dat de impact van influencer marketing voor veel ondernemers nog steeds een blinde vlek blijft. Daarom heb ik Influencers, geschreven: om ondernemers te helpen begrijpen hoe ze influencers strategisch kunnen inzetten, zowel in B2C als in B2B. Lees het volledige artikel
E-book
Carole Lamarque

Influencers

Van virale hits tot risico’s: de evolutie van Influencer Marketing

Specificaties
E-book, 152 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Lannoo Campus | 2025
ISBN13: 9789020920444
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Lannoo Campus Epub met watermerkbeveiliging e druk, 2025 9789020920444
Paperback | NL € 34,99 E-book | NL € 18,99
18,99
In winkelwagen
Direct te downloaden

Samenvatting

Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Dit boek biedt praktische antwoorden en DIY-oefeningen om risicoloze samenwerkingen met de juiste influencers op te bouwen.

Hierbij lanceren we eveneens in primeur de AI-versie van Carole Lamarque, als assistent van het boek.

'Influencer marketing verbindt merken met hun doelgroep vooral door authentieke verhalen. Het is net de kracht van vertrouwen en engagement die traditionele marketing overstijgt en écht impact maakt. Carole biedt je met dit boek inzicht in dit fascinerende proces.'
- Jurgen Ingels, topondernemer, keynote spreker en bestseller auteur van o.a. 50 lessen voor ondernemers

'Moderne klanten willen vooral overtuigd worden door persoonlijkheid en inhoud. Het zijn juist deze ingrediënten die de zorg van dit boek vormen. Duidelijk, zeer interessant en opmerkelijk overtuigend.'
- Steven Van Belleghem, expert in customer-focus, keynote spreker en bestseller auteur van o.a. De Ruwe Diamant en The offer you can't refuse

Trefwoorden

influencer marketingmarketingsocial mediamarketingstrategiecontent creatorsdigitale marketingb2c-marketingb2b-marketingstrategisch managementmacro-influencerscommunicatiemerkambassadeursmicro-influencersondernemerschapcontentmarketingstorytellingstorydoingdoelgroepsegmentatierelationeel marketinginternationale marketingstorydoingdoelgroepsegmentatierelationeel marketinginternationale marketing
influencer marketingmarketingsocial mediamarketingstrategiedigitale marketingcontent creatorsstrategisch managementb2b-marketingb2c-marketingcommunicatiemicro-influencersmerkambassadeursmacro-influencersondernemerschapstorytellingcontentmarketingstorydoinginternationale marketingdoelgroepsegmentatierelationeel marketingstorydoinginternationale marketingdoelgroepsegmentatierelationeel marketing

Specificaties

ISBN13:9789020920444
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:152
Uitgever:Lannoo Campus
Verschijningsdatum:18-2-2025
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

recensie
Influencers
Sophie van den Heuvel | 14 september 2017
Influencers van Carole Lamarque neemt je op eenvoudige wijze mee op pad in het onderwerp Influencer marketing.
Lees verder
recensie
Influencers - Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam?
Aukje Adams | 5 juli 2017
Influencers zijn overal, deze content creators beïnvloeden het publiek met berichten over dingen waar ze zelf enthousiast over zijn. Mijn eerste indruk van Influencers is een spannende sfeer en een hoge attentiewaarde. Het maakt me nieuwsgierig naar de inhoud.
Lees verder

Over Carole Lamarque

Carole Lamarque is stichtend vennoot van Duval Union Consulting. Daarnaast heeft ze 20 jaar ervaring in innovatieve en zeer competitieve marketing bij bedrijven als Shell, Proximus, Sanoma Media en Telenet.

Andere boeken door Carole Lamarque

Bekijk alle boeken

Anderen die dit kochten, kochten ook

  • StoryBrand
    Donald Miller
    StoryBrand
    € 31,99
  • Retailmarketing
    Frank Quix
    Retailmarketing
    € 69,95
  • Iedereen praat erover
    Rob de Groot
    Iedereen praat erover
    € 29,95
  • De Wet van Snuf
    Jos Burgers
    De Wet van Snuf
    € 21,50
  • Basisboek data-driven marketing
    Danny Oosterveer
    Basisboek data-driven marketing
    € 51,95
  • Strategisch brand design
    Roel Stavorinus
    Strategisch brand design
    € 38,95

Rubrieken

Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bezoekadres

Kernreactorstraat 9b
3903 LG  Veenendaal

Postadres

Postbus 623
3900 AP  Veenendaal
DE OPLOSSING VOOR ZORGELOOS EN EFFICIËNT ABONNEMENTENBEHEER
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 PS Media

    Personen

      Trefwoorden

        Influencers

        Influencers
        Carole Lamarque
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Influencers

        Verwijder uw beoordeling