Met bescheiden verander je niets
Hoe missiegedreven leiders hun eigen succesverhaal maken
Samenvatting
Waarom aandacht voor je eigen verhaal de basis is voor een gezonde cultuur Missiegedreven leiden is noodzakelijker dan ooit, in een wereld waarin winst maken meer dan financieel is To-the-point gids voor organisaties die de wereld willen verbeteren, ook al is het maar een klein beetje
WAAROM? Hoe storytelling een essentieel deel van je werking wordt, zowel naar klanten als je medewerkers Het combineert tastbare actie met de onderliggende psychologie Op basis van ruime praktijkervaring met compleet vastgelopen teams
WAT? Stoerder in de wereld staan als missiegedreven organisatie Hoe spoken, negativiteit en roddels je organisatie kunnen redden Verder gaan dan 'running the business' De anatomie van een succesverhaal: het SAAGA-model (Stoer, Afgebakend, Authentiek, Geloofwaardig en Aantrekkelijk) Praktische tools op korte en lange termijn
VOOR WIE? Voor leiders van missiegedreven organisaties Voor managementteams in non-profit Voor leiders van profitbedrijven die meer willen doen dan klantgedreven werken

