Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Helpfunctie Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Rubrieken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Juridisch
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Management
    • Mens en maatschappij
    • Psychologie
    • Religie
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Productaanvraag Boeken
Boekencatalogus
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Contact
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
0318-508539
E-Books Marketing How to Research Trends
How to Research Trends
How to Research Trends
Els Dragt

Els Dragt monitors trends 24/7, analyses and translates these societal shifts into brand strategies and consumer insights for various clients at Amsterdam-based agency MARE Research.

Meer over Els Dragt
Els Dragt: ‘Word geen schizofreen merk dat op alles schiet’ Ronald Buitenhuis 7 juli 2017 Trendonderzoek gaat gepaard met veel stereotyperingen. Het moet allemaal hip en hyperig zijn. Het verleden is minstens zo belangrijk, stelt Els Dragt in haar boek How to Research Trends. ‘Het is veel belangrijker veranderingen echt te begrijpen dan blind hypes volgen.’ Lees het volledige artikel
E-book
Els Dragt

How to Research Trends

Move Beyond Trendwatching to Kickstart Innovation

Specificaties
E-book, 192 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Engels
BIS Publishers BV | 1e druk, 2023
ISBN13: 9789063696740
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
BIS Publishers BV Epub met watermerkbeveiliging 1e druk, 2023 9789063696740
Paperback | EN € 29,99 E-book | EN € 17,00 E-book | EN € 23,99
17,-
In winkelwagen
Direct te downloaden

Samenvatting

Understanding trends, the emerging values and needs of groups in society provides you with a foundation to innovate and create change. This book gives you a candid and unbiased overview of the trend research process. lt brings a structured, research-based approach to the table instead of a crystal ball.

'How to Research Trends' is practical, hands-on and offers multiple perspectives on researching trends for professionals and trend students around the globe. lt shows you that researching trends is a skill that combines the intuitive and the analytical.

This book is written for everyone interested in human-centred innovation and for everyone interested in learning more about trend research. Trend research includes so much more than just hypes, styles and the latest gadgets. It studies change and provides an analysis of emerging shifts in people's needs and wants. These trend insights are essential during any innovation process as a foundation to create future proof concepts that improve people's quality of life.

Based on a 3 step method, you will learn in a hands-on way to scan your environment for signs of change, analyse your trend spots and apply your trend insights to kick start innovation. This book synthesises existing theories, concepts and ideas on trend research. The interviews with experts and students will guide you on your trend journey. This will help you to innovate and create change in the short and long term and execute your own trend research.

Trefwoorden

trendonderzoektoekomstinnovatieveranderingstrategisch denkentrendspottingmaatschappijonderzoekscenarioplanningtoekomstgeletterdheidtrendanalysewaarden en behoeftenlangetermijndenkenculturele veranderingtrendvertalingverandermanagementworkshopmethodenorganisatieveranderingtrendcommunicatiebuiten-naar-binnen perspectieftrendadoptietrendcommunicatiebuiten-naar-binnen perspectieftrendadoptie
trendonderzoektoekomstveranderinginnovatietrendspottingstrategisch denkenscenarioplanningmaatschappijonderzoekwaarden en behoeftentoekomstgeletterdheidtrendanalyseculturele veranderingtrendvertalinglangetermijndenkenworkshopmethodenverandermanagementorganisatieveranderingtrendcommunicatietrendadoptiebuiten-naar-binnen perspectieftrendcommunicatietrendadoptiebuiten-naar-binnen perspectief

Specificaties

ISBN13:9789063696740
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:192
Uitgever:BIS Publishers BV
Druk:1
Verschijningsdatum:13-3-2023
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
How to Research Trends
Freija van Duijne | 26 juni 2017
For many people, trends tend to feel fussy and intangible. Trend research as a professional occupation is seen as equally vague. The opposite couldn’t be more true. Trend research is a very structured approach.
Lees verder

Over Els Dragt

Els Dragt monitors trends 24/7, analyses and translates these societal shifts into brand strategies and consumer insights for various clients at Amsterdam-based agency MARE Research. As a lecturer, she shares her trend expertise with future trend professionals at Fontys International Lifestyle Studies.

Andere boeken door Els Dragt

Bekijk alle boeken

Anderen die dit e-book kochten, kochten ook

  • How to Research Trends - Workbook
    Els Dragt
    How to Research Trends - Workbook
    € 9,99
  • How To Research Trends - Revised Edition
    Els Dragt
    How To Research Trends - Revised Edition
    € 29,99
  • StoryBrand
    Donald Miller
    StoryBrand
    € 31,99
  • Retailmarketing
    Frank Quix
    Retailmarketing
    € 69,95
  • Iedereen praat erover
    Rob de Groot
    Iedereen praat erover
    € 29,95
  • De Wet van Snuf
    Jos Burgers
    De Wet van Snuf
    € 21,50

Rubrieken

Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bezoekadres

Kernreactorstraat 9b
3903 LG  Veenendaal

Postadres

Postbus 623
3900 AP  Veenendaal
DE OPLOSSING VOOR ZORGELOOS EN EFFICIËNT ABONNEMENTENBEHEER
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 PS Media

    Personen

      Trefwoorden

        How to Research Trends

        How to Research Trends
        Els Dragt
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        How to Research Trends

        Verwijder uw beoordeling