Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Helpfunctie Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Rubrieken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Juridisch
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Management
    • Mens en maatschappij
    • Psychologie
    • Religie
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Productaanvraag Boeken
Boekencatalogus
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Contact
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
0318-508539
Marketing Social Media smaakmakers
Social Media smaakmakers
Social Media smaakmakers
Nico Tempelaere

Nico Tempelaere heeft alle hoeken van het sociale en traditionele medialandschap al verkend.

Meer over Nico Tempelaere
Social Media smaakmakers - Hapklare succesrecepten voor uw bedrijf Nico Tempelaere 15 november 2017 Neen, ons leven wordt er niet makkelijker op met al die digitale invasies ! Als je een management-positie bekleedt of een bedrijf leidt, kan je niet om al die digitale transformaties heen en moet je iedereen meekrijgen in een steeds veranderend verhaal. Lees het volledige artikel
E-book
Nico Tempelaere

Social Media smaakmakers

Hapklare succesrecepten voor uw bedrijf

Specificaties
E-book, 93 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Lannoo Campus | 2017
ISBN13: 9789401445672
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Lannoo Campus Epub met watermerkbeveiliging e druk, 2017 9789401445672
17,99
In winkelwagen
Direct te downloaden

Samenvatting

Sociale media zijn niet meer weg te denken uit onze samenleving. We facebooken, tweeten en instagrammen erop los. Toekomstgerichte ondernemers benutten maar beter de kracht van die digitale netwerken. Let wel: het volstaat niet om geld te investeren, je hele bedrijfsstructuur en je volledige team moeten het SoLoMo-tijdperk (Sociaal, Lokaal, Mobiel) in. Met prikkelende voorbeelden toont Social media smaakmakers hoe drastisch onze communicatie door sociale media veranderd is. Als je als merk je doelpubliek wilt blijven bereiken en je gewenste return on investment wilt halen, moet je snel je communicatiegedrag durven herzien. Dit boek reikt je de basics aan om daarin de eerste stappen succesvol te zetten. Dit boek combineert het beste van twee werelden: het legt uit hoe je als bedrijf een doordacht socialmediabeleid opzet met strategieën, tips en een stappenplan waarvan je weet dat ze, zoals het juiste gerecht, potentiële klanten zullen doen watertanden.

Trefwoorden

social mediamarketingstrategieonline marketinginternetmarketingklantcommunicatiesuccesfactorendigitale transformatiecontentmarketingdigitale strategiepersonalisatiesocial careklantenserviceklantervaringinfluencer marketingcommunicatiesociale klantmarketingsociale netwerkenroisolomokpiambassadeurssocialmediateamcustomer journeykpiambassadeurssocialmediateamcustomer journey
social mediamarketingstrategieonline marketinginternetmarketingklantcommunicatiesuccesfactorendigitale transformatiedigitale strategiecontentmarketingpersonalisatieklantenservicesocial careklantervaringcommunicatieinfluencer marketingsociale klantmarketingsolomosociale netwerkenroiambassadeurscustomer journeykpisocialmediateamambassadeurscustomer journeykpisocialmediateam

Specificaties

ISBN13:9789401445672
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:93
Uitgever:Lannoo Campus
Verschijningsdatum:10-10-2017
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Social Media Smaakmakers - 'Aanbevolen'
Fred Rutgers | 2 november 2017
Social Media smaakmakers, Hapklare recepten voor uw bedrijf geschreven door Nico Tempelaere is een boek waar volgens mij de wereld al een poosje op zat te wachten. Eindelijk een boekje dat je lekker in één dag kunt lezen om daarna weer helemaal op de hoogte te zijn.
Lees verder

Over Nico Tempelaere

Nico Tempelaere heeft alle hoeken van het sociale en traditionele medialandschap al verkend. Eerst als journalist, daarna als communicatie-, pers- en marketingverantwoordelijke bij persagentschappen en bedrijven. Momenteel leidt hij het sterk groeiende social media bureau JUSt.Agency dat strategisch en uitvoerend werk levert voor talrijke bekende merken (o.a. Proximus & Unilever).

Andere boeken door Nico Tempelaere

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

VOORWOORD 9
INLEIDING 11

HOOFDSTUK 1. DE NIEUWE GASTRONOMIE IS DIGITAAL EN ONLINE 16
Alles gaat digitaal 18
E-commerce blijft oprukken 19
Snel en slim versus zacht en lekker 20
Opgelet: de (a)sociale klant 22
Let’s go SoLoMo! 23

HOOFDSTUK 2. SMAKEN VERANDEREN 26
Adverteerders verlaten het zinkend schip 29
Facebook: als zonnekoning in San Francisco 31
Als de media elkaar versterken 32
En jij? 33

HOOFDSTUK 3. SOCIALMEDIATEAMS: WAT IS HET WINNENDE RECEPT? 36
Digitaal is geen eenmanszaak 37
Een team van witte raven. 39
Digitaal is meer dan marketing 40
Oplossing 1: voortdurende vorming 40
Oplossing 2: zoek een CDO 41
Wie hoort in het ideale team? 42

HOOFDSTUK 4. KOKEN KOST GELD 44
Meet wat je besteedt 46
Een kwestie van goed schuiven 46
Kleine budgetten? Neen, maar... 47

HOOFDSTUK 5. GOED VOLK AAN TAFEL? DAT BEPAAL JE ZELF 50
De juiste persona 51

HOOFDSTUK 6. SOCIAL CARE: HET BELANG VAN EEN PERSOONLIJKE AANPAK . . 56
Tijd voor (re)actie 59
Hoe doe je het goed? 60

HOOFDSTUK 7. METEN IS WETEN (WAT MEN WIL ETEN) 66
Communicatie gericht op de ontvanger 68
Geniet van je dashboard, maar benut het met mate 71
Diepte rendeert meer dan breedte 72
Weg met de traditionele bureaus? 72
Meten als marketinginstrument 73
Wat je moet weten over meten: zes tips 74

HOOFDSTUK 8. WE ARE THE CHAMPIONS 78
Social media als strategisch wapen. 81
Stap 1. Waar ben ik en waar wil ik naartoe? 81
Stap 2. Welke stappen moet ik zetten om mijn socialmediadoelstellingen te bereiken? 82
Stap 3. Leer uit je acties 83

HOOFDSTUK 9. WIE ZINGT JOUW LOF? 86
Ambassadeurs, ‘influencers’ of vloggers? 88
Aandacht voor je ambassadeurs 89
Drijven op de ‘experience wave’91
‘Ge zijt sociale ambassadeur als...’ 92
Zo het merk, zo de ambassadeur 93
Ken jouw ambassadeurs 93
Neem je ambassadeurs mee offline 94

HOOFDSTUK 10.IEDEREEN AAN HET FORNUIS 96
Hr: de meest hapklare brokken via LinkedIn en Snapchat 97
Interne hr: drink je eigen champagne. 99
Sales: op het ritme van AIDA 100
Marketing en communicatie 104
Conclusie 105

EPILOOG 107
DANKWOORD 109
EINDNOTEN 110

Anderen die dit kochten, kochten ook

  • StoryBrand
    Donald Miller
    StoryBrand
    € 31,99
  • ChatGPT als tweede Brein
    Martin van Kranenburg
    ChatGPT als tweede Brein
    € 29,95
  • Iedereen praat erover
    Rob de Groot
    Iedereen praat erover
    € 29,95
  • Basisboek data-driven marketing
    Danny Oosterveer
    Basisboek data-driven marketing
    € 51,95
  • Strategisch brand design
    Roel Stavorinus
    Strategisch brand design
    € 38,95
  • De boekmarketingbijbel
    Denise Hulst
    De boekmarketingbijbel
    € 24,50

Rubrieken

Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bezoekadres

Kernreactorstraat 9b
3903 LG  Veenendaal

Postadres

Postbus 623
3900 AP  Veenendaal
DE OPLOSSING VOOR ZORGELOOS EN EFFICIËNT ABONNEMENTENBEHEER
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 PS Media

    Personen

      Trefwoorden

        Social Media smaakmakers

        Social Media smaakmakers
        Nico Tempelaere
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Social Media smaakmakers

        Verwijder uw beoordeling