Lees verder


Leo Pot is succesvol manager en cultuurondernemer. Eerder schreef hij de enthousiast ontvangen managementboeken 'Hoe pak je een oen zijn poen?' over het gebruik van psychologie in marketing en sales en 'Hoe krijg je altijd gelijk?' met 49 psychologische inzichten (die je misschien toch maar niet moet gebruiken…). Verder zijn van zijn hand: 'Hack je brein' en 'Lulkoek'.
Meer over Leo PotHoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer?
Op deze en nog veel meer vragen vind je het antwoord in dit boek. ‘Hoe pak je een oen zijn poen’ bevat verbluffende resultaten van sociaal-psychologische experimenten, vertaald naar de marketing- en salespraktijk van alledag. Wie denkt dat mensen een vrije wil hebben, weet na het luisteren van dit boek wel beter. In werkelijkheid laten de hersenen van elke consument zich moeiteloos beïnvloeden door verkopers en marketeers. Luister dit boek en ontdek hoe je mensen met enkele eenvoudige psychologische vuistregels voortaan efficiënt van hun geld kunt scheiden.
Het wordt tijd dat we er eerlijk voor uitkomen: marketing is een bewuste vorm van manipulatie!
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books