Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Helpfunctie Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Rubrieken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Juridisch
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Management
    • Mens en maatschappij
    • Psychologie
    • Religie
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Productaanvraag Boeken
Boekencatalogus
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Contact
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
0318-508539
Luisterboeken Marketing Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten
Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten
Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten
Dion van der Vaart

Dion van der Vaart behoort tot een exclusief gezelschap in Nederland dat lid is van de Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA), een wereldwijde associatie die kennis deelt op het gebied van neuromarketing.

Meer over Dion van der Vaart
World of Series Pierre Pieterse 1 december 2018 Naast
(auto)biografieën ben ik dol op series, of reeksen. Niet in de laatste plaats
omdat een serie in zekere zin ook een kwaliteitskeurmerk is. Voor de lezer maar
zeker ook voor de auteur. Lees het volledige artikel
Audio
Dion van der Vaart

Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

Digitale trends en tools

Specificaties
Audio-download, blz. Mp3 | Nederlands
Bookora | 1e druk, 2020
ISBN13: 9789462553910
Rubricering
Bookora Mp3 1e druk, 2020 9789462553910
Onderdeel van serie Digitale trends en tools in 60 minuten
Paperback | NL € 12,50 E-book | NL € 12,50 Audio-download | NL € 4,99
4,99
In winkelwagen
Direct te downloaden

Samenvatting

Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril.

Dion van der Vaart biedt bedrijven en professionals onmisbare inzichten in het brein.

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in sa-menwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

Trefwoorden

neuromarketingonbewuste beïnvloedingconversieoptimalisatiebreincustomer journeycontentemotiesinternetmarketingconversieonline marketingwebsite optimalisatiemarketingcall-to-actionconsumentenpsychologiecommunicatiepsychologiepersuasionklantgerichtheidcontentmarketingverliesaversiepersuasionklantgerichtheidcontentmarketingverliesaversie
neuromarketingonbewuste beïnvloedingconversieoptimalisatiebreincustomer journeycontentemotiesinternetmarketingonline marketingconversieconsumentenpsychologiemarketingwebsite optimalisatiecall-to-actioncommunicatiepsychologieklantgerichtheidverliesaversiecontentmarketingpersuasionklantgerichtheidverliesaversiecontentmarketingpersuasion

Specificaties

ISBN13:9789462553910
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Beveiliging:none
Bestandsformaat:mp3
Uitgever:Bookora
Druk:1
Verschijningsdatum:11-11-2020
Hoofdrubriek:Marketing
Serie:Digitale trends en tools in 60 minuten

Expertrecensies (3)

recensie
Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten
Egon Diekstra | 14 juli 2017
‘Onbewuste beïnvloeding gebeurt overal en altijd’, schrijft Dion van der Vaart ergens in zijn boek Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten. Een waarheid, die zo oud als de mensheid is, maar die niet iedereen beseft.
Lees verder
recensie
Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten
Heleen Jacobse | 22 juni 2017
Aan de hand van diverse voorbeelden uit het bedrijfsleven geeft Dion van der Vaart je met zijn boek Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten een kijkje in de wereld van neuromarketing.
Lees verder
recensie
Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten
Ciska Luppes | 14 juni 2017
Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten. Bij mij duurde het 12 minuten langer, maar dat mag de pret niet drukken. Dion neemt je in dit boek alsnog vliegensvlug mee op avontuur in de wondere wereld van neuromarketing.

 
Lees verder

Over Dion van der Vaart

Dion van der Vaart behoort tot een exclusief gezelschap in Nederland dat lid is van de Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA), een wereldwijde associatie die kennis deelt op het gebied van neuromarketing. Van der Vaart wordt vaak benaderd als spreker voor verschillende partijen, bijvoorbeeld Emerce en gemeente Den Haag. Als kritische marketingjournalist deed hij onder andere verslag van het prestigieuze Neuromarketing World Forum in Dubai (2016). Onder de naam Parbat biedt hij inspiratie en consultancy op het gebied van content en conversie. Hij heeft een hekel aan zaaddodende zinnen en krijgt energie van onbewust onweerstaanbare websites. Onder de namen BreinBoost en BrainRaise geeft hij merken een andere mindset over marketing en helpt hij om van websites klantvriendelijke conversieknallers te maken.

Andere boeken door Dion van der Vaart

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Voorwoord - Roeland Dietvorst
Inleiding - Geen wonder

DEEL 1: COMFORTABELE CONTENT
1 Daan is dope
2 Een gulle glimlach
3 Ogenschijnlijk oké
4 Ongeremd zuipen
5 Een zwarte bladzijde
6 Zaaddodende zinnen
7 Daten met struisvogels

DEEL 2: COMPROMISLOZE CONVERSIE
8 Gauw naar oranje en blauw
9 Haat aan huisstijlgeilheid
10 Nooit meer op de hoogte
11 De spaarpot van pijn en genot
12 Konijn in je brein
Dankwoord

DEEL 3: CREATIEVE CUSTOMER JOURNEY
13 Sympathiek sturen
14 Eindeloos geluksmomentjes
15 Het stramien voor succes
Tot slot - Toen draaide ze zich om

Noten
Over Dion

Anderen die dit audio download kochten, kochten ook

  • StoryBrand
    Donald Miller
    StoryBrand
    € 31,99
  • Retailmarketing
    Frank Quix
    Retailmarketing
    € 69,95
  • Iedereen praat erover
    Rob de Groot
    Iedereen praat erover
    € 29,95
  • De Wet van Snuf
    Jos Burgers
    De Wet van Snuf
    € 21,50
  • Basisboek data-driven marketing
    Danny Oosterveer
    Basisboek data-driven marketing
    € 51,95
  • Strategisch brand design
    Roel Stavorinus
    Strategisch brand design
    € 38,95

Rubrieken

Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bezoekadres

Kernreactorstraat 9b
3903 LG  Veenendaal

Postadres

Postbus 623
3900 AP  Veenendaal
DE OPLOSSING VOOR ZORGELOOS EN EFFICIËNT ABONNEMENTENBEHEER
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 PS Media

    Personen

      Trefwoorden

        Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

        Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten
        Dion van der Vaart
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten

        Verwijder uw beoordeling