Filteren
Trefwoord
19 resultaten
Trefwoord: Marktevolutie
paperbackNederlands288 blz.9789047009894
1e druk
27-11-2017
andere uitgaves beschikbaar
'De Blauwe Oceaan' werd als strategisch begrip door W. Chan Kim en Renée Mauborgne geïntroduceerd in hun gelijknamige, baanbrekende internationale bestseller. Meer
paperbackNederlands320 blz.9789047008149
1e druk
19-7-2017
andere uitgaves beschikbaar
Deze bestseller presenteerde als eerste de baanbrekende gedachte dat fantastische bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen – voor hun bestaande klanten. Meer
gebondenEngels504 blz.9781405127912
1e druk
17-10-2008
This timely handbook represents the latest thinking in the field of technology and innovation management, with an up–to–date overview of the key developments in the field. Meer
paperbackEngels280 blz.9789043035705
2e druk
3-8-2017
When a company initiates export development, it is essential to follow a systematic strategy formulation and decision-making process. Meer
e-bookNederlands320 blz.9789047008293
1e druk
25-2-2015
andere uitgaves beschikbaar
Deze bestseller presenteerde als eerste de baanbrekende gedachte dat fantastische bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen – voor hun bestaande klanten. Meer
paperbackNederlands442 blz.9789025496135
3e druk
6-8-2011
De autoriteit op het gebied van concurrentie en strategie, Michael E. Porter, bundelt in dit boek zijn belangrijkste artikelen van de afgelopen vijftien jaar. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789024450985
1e druk
28-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt een gestructureerde aanpak voor leiders op weg naar gedragen strategie én interventies. De auteurs leiden je aan de hand van praktische voorbeelden langs alle stappen. Meer
paperbackNederlands178 blz.9789081606134
1e druk
10-2-2020
Hoe kun je als retailer blijvend winnen in de toekomst? In dit boek zijn we op zoek gegaan naar het antwoord op deze vraag. Meer
51% KORTING
gebondenEngels277 blz.9780470028575
1e druk
'Return on ideas' is een praktisch boek om meer resultaat te krijgen van uw innovatieproces. Het boek onthult waarom de innovatietrechter, de aangewezen methodologie in grote bedrijven, nieuwe ideeën juist onderdrukken. Meer
gebondenNederlands200 blz.9789082943214
1e druk
27-11-2020
Ondernemen zonder purpose kan tegenwoordig écht niet meer. Dat is de gedeelde mening van de 29 impactondernemers in dit boek Meer
43% KORTING
paperbackNederlands304 blz.9789047008156
16e druk
26-2-2015
andere uitgaves beschikbaar
Zelden sloeg een managementtheorie zo snel aan als De blauwe oceaan. Al tien jaar is het een begrip onder managers, ondernemers en marketeers. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789400506763
1e druk
29-3-2016
Dit boek geeft je de middelen om vernieuwing succesvol van de grond te krijgen binnen je organisatie. En geeft inzicht in de nieuwste methoden op dit gebied. Meer
paperbackNederlands95 blz.9789492926760
2e druk
27-6-2019
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek leer je hoe je op professionele wijze live events kunt presenteren als dagvoorzitter en presentator van zakelijke evenementen. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789024450992
1e druk
26-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Zorg dat alle deelnemers aan strategiesessies een stem krijgen en creëer zo meer draagvlak voor besluitvorming en toekomstvisie. Meer
paperbackNederlands164 blz.9789089538840
1e druk
25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. Meer
paperbackNederlands132 blz.9789081951142
1e druk
24-12-2020
Is er in deze heftige tijden nog plek voor de fysieke winkel? Absoluut, maar dan wel de phygital versie graag! Realiseer je daarbij wel dat de consumentenbehoefte in de afgelopen periode behoorlijk is veranderd. Meer
12% KORTING
e-bookEngels77 blz.9781839787447
1e druk
27-11-2024
This book, Global Expansion Route-to-Market Options for Scale-Ups, is the second in a series of four. Meer
paperbackNederlands188 blz.9789490969240
1e druk
23-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
Ook ondernemers met geweldige producten hebben vaak moeite om aan tafel te komen bij de beste klanten. Dat heeft enorme consequenties. Meer
paperbackEngels439 blz.9780470694275
1e druk
De vakgebieden marketing en innovatiemanagement worden in dit boek gecombineerd. De gedachte hierachter is dat marketing een belangrijke en pro-actieve rol speelt het innovatieproces van producten, brands en markten. Meer