Marketing Top Models

De 50 essentiële managementmodellen voormarketingprofessionals

Specificaties
Paperback, 160 blz. | NL
Lannoo Campus | 1e druk,
ISBN13: 9789059964099
Rubricering
Lannoo Campus 1e druk 9789059964099
29,99
Nog niet verschenen, verwacht op 02-04-2026

Samenvatting

Bundeling van de beste marketingmodellen die elke managementprofessional moet kennen, bv. SWOT-analyse, STP-model (Segmentation, Targeting, Positioning), 4P's Marketingmix, AIDA-model, Porter's Five Forces. Gericht op directe toepasbaarheid in een marketingstrategie. Een praktische en visuele aanpak die inspireert en ondersteunt.

WAAROM? Of je nu een ervaren marketeer bent, een consultant of net begint in het vak, dit boek biedt structuur en inzichten die je nodig hebt om succesvol te zijn in marketing. Om als student alle modellen op dit vlak te leren kennen alvorens je start met je baan. Scanbaar en visueel: ideaal om snel te leren.

WAT? Kort en krachtig format per model: wat, waar, wanneer, hoe, visueel schema, sterktes/zwaktes, toepassing. Flowcharts leiden de lezer snel naar de juiste modellen. Uiterst bruikbaar in advies, onderwijs of zelfstudie.

VOOR WIE? Studenten en docenten. Managers en consultants.

Specificaties

ISBN13:9789059964099
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:160
Uitgever:Lannoo Campus
Druk:1
Verschijningsdatum:2-4-2026

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing Top Models