Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Helpfunctie Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Rubrieken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Juridisch
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Management
    • Mens en maatschappij
    • Psychologie
    • Religie
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Productaanvraag Boeken
Boekencatalogus
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Contact
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
0318-508539
Boeken Marketing TOPgeMERKt
TOPgeMERKt
TOPgeMERKt
Katlijn Voordeckers

Katlijn Voordeckers, bestuurder van Opmerkelijk, is expert in strategische branding, customer experience en generatieve AI voor kmo’s en familiebedrijven. Ze helpt ondernemers hun merk te versterken, waar te maken en te laten groeien. Auteur van o.a. DriediMERKsioneel (2025) en veelgevraagd spreker over merkstrategie en innovatie.

Meer over Katlijn Voordeckers
Katlijn Voordeckers: ‘Blijf klanten altijd aandacht geven, ook na de koop’ Pierre Pieterse 22 juni 2021 In praktijk focussen kleine bedrijven zich vaak op klantvriendelijkheid, maar zijn ze niet erg klantgericht. Dat schrijft branding consultant Katlijn Voordeckers in TOPgeMERKt, een grootse klantbeleving creëren in zeven stappen. Een van de trends die ze signaleert: phygital marketing, oftewel marketing waarbij je fysieke en digitale contactmomenten met je klant slim combineert. Lees het volledige artikel
Katlijn Voordeckers

TOPgeMERKt

Een grootse klantenbeleving creëren in zeven stappen

Specificaties
Paperback, 224 blz. | Nederlands
LannooCampus | 1e druk, 2021
ISBN13: 9789401473484
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
LannooCampus 1e druk, 2021 9789401473484
29,99
In winkelwagen
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
Gratis verzonden

Samenvatting

Grote impact voor kleine merken Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor bedrijven zonder interne marketingafdeling belangrijk. Meer zelfs: elk merk kan met kleine, doordachte stappen een haalbare TOPbeleving realiseren in een wereld die steeds meer phygital wordt. 'TOPgeMERKt' geeft je een verrassende, snackbare structuur waarmee je jezelf en je team concrete tools geeft om tijdens elke fase van de klantreis een diepgaande connectie met je klant op te bouwen. Vanuit zeven challenges leer je op een toegankelijke manier om een geweldige klantbeleving te creëren, via praktische inzichten en herkenbare voorbeelden op maat van kleine merken die groots willen ondernemen.

Trefwoorden

klantbelevingmerkbelevingbrandingkleine merkencustomer journeyklantgerichtheidmarketingpositioneringcustomer experiencemerkidentiteitphygitalklantreisemotionele connectieondernemenondernemerschapcommunicatieondernemenondernemerschapcommunicatie
klantbelevingmerkbelevingbrandingkleine merkencustomer journeymarketingklantgerichtheidpositioneringmerkidentiteitphygitalcustomer experienceklantreisemotionele connectiecommunicatieondernemerschapondernemencommunicatieondernemerschapondernemen

Specificaties

ISBN13:9789401473484
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:224
Uitgever:LannooCampus
Druk:1
Verschijningsdatum:26-4-2021
Hoofdrubriek:Marketing

Over Katlijn Voordeckers

Katlijn Voordeckers is bestuurder van Opmerkelijk en expert in strategische branding, customer experience en doordachte toepassingen met generatieve artificiële intelligentie (Gen AI) op maat van kmo’s en familiebedrijven. Met haar diepgaande kennis van merkstrategie en generatieve AI helpt ze ondernemers om hun merk niet alleen sterker te maken, maar ook waar te maken en groots te maken in de praktijk. Katlijn Voordeckers is auteur van DriediMERKsioneel (LannooCampus, 2025) over merkstrategie en Gen AI aan de hand van concrete usecases voor kmo’s en familiebedrijven, TOPgeMERKt (LannooCampus, 2021) over klantbeleving, VerMERKvuldig! (LannooCampus, 2018) over mond-tot-mondreclame en Onderneemster zkt sterk merk (LannooCampus, 2014) over strategische branding voor vrouwelijke ondernemers. Elk boek staat boordevol praktijkvoorbeelden voor groeiende ondernemers die misschien niet de grootste zijn, maar wel groots in hun ambities. Naast haar strategische expertrol en auteurschap is Katlijn een veelgevraagd keynotespreker en trainer voor bedrijven, organisaties en universiteiten. Ze zetelt ook in diverse raden van advies en bestuur, waar ze haar expertise inzet om strategie, merk en innovatie samen te brengen. Haar aanpak combineert merkstrategie, klantgerichtheid en innovatie, zodat ondernemers hun merkpositionering scherp houden en hierbij ook efficiënter kunnen werken met AI, zonder hun eigenheid te verliezen.

Andere boeken door Katlijn Voordeckers

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Het verhaal achter TOPgeMERKt 7

1 TOPidentiteit 13
Trouw aan jezelf en je merk 18
Onderscheidend dankzij een opmerkelijke strategische positionering 22
Passende associaties in het hoofd van iedereen rondom je merk 26

2 TOPverhaal 33
Een tegendraadse blik op je aanbod 36
Een match met onweerstaanbare content 42
Een plakkende boodschap in alle communicatiekanalen 47

3 TOPreis 57
Een blik op de totale online en offline klantreis 60
Een onderzoekende mindset vanuit een duidelijk kader 68
Een praktische aanpak voor de customer journey map 76

4 TOPinteractie 85
Maak je inzichten zo tastbaar mogelijk 88
Overtref de verwachtingen gericht én gedoseerd vanuit een sterke basis 100
Integreer parallel verbeteringen in je totale aanpak en service 110

5 TOPgevoel 119
Een treffende ervaring door een geweldig gevoel 122
Een onmisbaar merk dankzij meer emotionele connectie 127
Een samenhangende phygital experience 138

6 TOPpersoonlijkheid 145
De aantrekkingskracht van een thematische branding 150
Een onbegrensde zintuiglijke beleving 162
Een persoonlijke aanpak die vleugels geeft 165

7 TOPaandacht 177
Een triggerende klantreis die blijft boeien 180
Een onderhoudend contact voor meer engagement 192
Aandacht voor een progressieve mindset 198

Dankwoord 202
Over de auteur 206
Eindnoten 207

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • DriediMERKsioneel
    Katlijn Voordeckers
    DriediMERKsioneel
    € 29,99
  • StoryBrand
    Donald Miller
    StoryBrand
    € 31,99
  • Retailmarketing
    Frank Quix
    Retailmarketing
    € 69,95
  • Iedereen praat erover
    Rob de Groot
    Iedereen praat erover
    € 29,95
  • De Wet van Snuf
    Jos Burgers
    De Wet van Snuf
    € 21,50
  • Basisboek data-driven marketing
    Danny Oosterveer
    Basisboek data-driven marketing
    € 51,95

Rubrieken

Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bezoekadres

Kernreactorstraat 9b
3903 LG  Veenendaal

Postadres

Postbus 623
3900 AP  Veenendaal
DE OPLOSSING VOOR ZORGELOOS EN EFFICIËNT ABONNEMENTENBEHEER
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 PS Media

    Personen

      Trefwoorden

        TOPgeMERKt

        TOPgeMERKt
        Katlijn Voordeckers
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        TOPgeMERKt

        Verwijder uw beoordeling