Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Helpfunctie Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Rubrieken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Juridisch
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Management
    • Mens en maatschappij
    • Psychologie
    • Religie
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Productaanvraag Boeken
Boekencatalogus
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Contact
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
0318-508539
Boeken IT-management / ICT IT Service Management: ISO/IEC 20000:2018 - Introduction and Implementation Guide
IT Service Management: ISO/IEC 20000:2018 - Introduction and Implementation Guide
Dolf van der Haven Meer over Dolf van der Haven
Dolf van der Haven

IT Service Management: ISO/IEC 20000:2018 - Introduction and Implementation Guide

Specificaties
Paperback, 120 blz. | Engels
Van Haren Publishing B.V. | 2e druk, 2020
ISBN13: 9789401807012
Rubricering
Hoofdrubriek : Computer en informatica
Van Haren Publishing B.V. 2e druk, 2020 9789401807012
Onderdeel van serie Best practice
Paperback | EN € 26,11 E-book | EN € 26,11
26,11
In winkelwagen
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen
Gratis verzonden

Samenvatting

The revised standard for Service Management, ISO/IEC 20000-1: 2018 is the third version of the international standard for service management, replacing the 2011 edition. It provides requirements for the planning, design, transition, delivery and improvement of a Service Management System, which is the coordinated set of policies, processes, organisational structure and people to manage services.

This book introduces the ISO/IEC 20000-1 standard as well as providing extensive practical advice on implementing an SMS that conforms to the requirements. It does so by referring to the ISO/IEC 20000-1:2018 documentation toolkit, which is separately available and contains dozens of templates that allow you to provide the documented evidence necessary.

Trefwoorden

iso/iec 20000it service managementimplementatieservice management systeemkwaliteitsmanagementcertificeringbest practicesictservice lifecyclecontinue verbeteringprocesmanagementitilcompliancegovernancerisicomanagementdocumentatiegovernancerisicomanagementdocumentatie
it service managementiso/iec 20000implementatieservice management systeemkwaliteitsmanagementcertificeringbest practicesservice lifecycleictprocesmanagementcontinue verbeteringitilcompliancerisicomanagementdocumentatiegovernancerisicomanagementdocumentatiegovernance

Specificaties

ISBN13:9789401807012
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:120
Uitgever:Van Haren Publishing B.V.
Druk:2
Verschijningsdatum:25-11-2020
Hoofdrubriek:IT-management / ICT
Serie:Best practice

Inhoudsopgave

1. Introduction
2. Service management — why is it needed?
3. The ISO/IEC 20000 standard
4. Implementing the requirements of ISO/IEC 20000-1 – general considerations
5. Implementing the requirements of ISO/IEC 20000-1 – practical guidance on documented information
6. Implementing the requirements of ISO/IEC 20000-1:2018 – running the SMS and the services
7. Certification
8. Beyond ISO/IEC 20000

Appendices

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Information Security Management Professional (ISMP) based on ISO/IEC 27001 Courseware
    Ruben Zeegers
    Information Security Management Professional (ISMP) based on ISO/IEC 27001 Courseware
    € 98,95
  • 20 vragen en antwoorden over AI
    Menno Lanting
    20 vragen en antwoorden over AI
    € 20,00
  • BiSL – Een Framework voor business informatiemanagement
    Remko van der Pols
    BiSL – Een Framework voor business informatiemanagement
    € 49,00
  • DAMA-DMBOK - Data Management Body of Knowledge - 2nd Edition Revised
    Dama International
    DAMA-DMBOK - Data Management Body of Knowledge - 2nd Edition Revised
    € 106,48
  • Succesvol Digitaal Transformeren
    Marc Beijen
    Succesvol Digitaal Transformeren
    € 40,28
  • Agile Scrum Handboek
    Nader Rad
    Agile Scrum Handboek
    € 34,83

Rubrieken

Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bezoekadres

Kernreactorstraat 9b
3903 LG  Veenendaal

Postadres

Postbus 623
3900 AP  Veenendaal
DE OPLOSSING VOOR ZORGELOOS EN EFFICIËNT ABONNEMENTENBEHEER
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 PS Media

    Personen

      Trefwoorden

        IT Service Management: ISO/IEC 20000:2018 - Introduction and Implementation Guide

        IT Service Management: ISO/IEC 20000:2018 - Introduction and Implementation Guide
        Dolf van der Haven
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        IT Service Management: ISO/IEC 20000:2018 - Introduction and Implementation Guide

        Verwijder uw beoordeling