

Ingrid Walry is expert in organisatieontwikkeling, leiderschap en veranderprocessen. Met meer dan twintig jaar ervaring begeleidt ze organisaties bij het uitbouwen van adaptieve en lerende structuren.
Haar bedrijf SEBECO biedt consultancy en coaching op maat, met een focus op slim organiseren, verandermanagement en leiderschapsontwikkeling.
Meer over Ingrid WalryHack uw leven en leer werken als corporate multiperspectivist
Samenvatting
De huidige ondernemingswereld bevindt zich in een crisis van onzekerheid. Hoewel onafhankelijke organisatieteams steeds vaker de termen ‘gezamenlijk denken en werken’ in de mond durven nemen zijn er slechts enkelen die een praktische uitwerking kennen en dit concreet kunnen realiseren. Wanneer uw organisatie namelijk niet goed ingericht is, is elke verandering zinloos.
‘Vormgeven aan ‘slim’ organiseren en veranderen’ is een boekenreeks die u laat kennismaken met complexe organisatievraagstukken, risico’s, mogelijkheden en opgaven van het proces-, data-, IT-, job- en agent-gericht werken in wisselwerking met de wetten van governance, macht, chaorde en GDPR.
In dit eerste deel krijgt u inzicht in een evidence based benadering om klantgerichte organisaties te bouwen die in staat zijn om te overleven en groeien in deze turbulente tijden. Dit boek is een hulplijn voor alle organisaties waar de interne en externe klantinteracties² niet altijd volgens plan verlopen, die vastlopen in de complexiteit van systemen, procedures, structuren en protocollen. Organisaties die dus regelmatig tegen de grenzen van de klantinteracties² aanlopen.
Heeft u zin om als professional ‘slim’ te organiseren en te veranderen? Wilt u ontdekken hoe leiderschap tot systeeminnovatie leidt en kennismaken met de complexe organisatievraagstukken van dit tijdperk? Laat u inspireren door de kracht van BreakOut leiderschap. Oefen voortdurend in meer dan één manier van aligneren, denken, dialogeren, handelen, kijken en samenwerken.
Of u nu bestuurder, directeur, manager, leidinggevende, projectleider of adviseur bent, met dit boek maakt u als professional van elk complex organisatievraagstuk een succesvol project. Veel succes met aan elke ‘slimme’ klantinteractie² een persoonlijke en waardevolle betekenis te geven.