,

Smartphonevrij Opgroeien

Een ongestoorde jeugd voor je kind, zo krijg je het voor elkaar

Specificaties
Paperback, 174 blz. | Nederlands
POM.press | 1e druk, 2025
ISBN13: 9789493434202
Rubricering
Hoofdrubriek : Gezondheid
POM.press 1e druk, 2025 9789493434202
Op voorraad
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
Gratis verzonden

Samenvatting

THE INTERNATIONAL BESTSELLER WITH OVER 500,000 COPIES SOLD WORLDWIDE. IN ‘HOOKED’, NIR EYAL REVEALS HOW SUCCESSFUL COMPANIES CREATE PRODUCTS PEOPLE CAN'T PUT DOWN.

Hooked changed my life. It's essential reading for anyone who wants to better understand their actions and habits. – Steven Bartlett, investor, BBC Dragon and host of The Diary of a CEO podcast*****

Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how technologies hook us?

Nir Eyal answers these questions (and many more) with the Hook Model – a four-step process that, when embedded into products, subtly encourages customer behaviour. Through consecutive "hook cycles," these products bring people back again and again. Eyal provides readers with practical insights to create user habits that stick; actionable steps for building products people love; and riveting examples, from the iPhone to Twitter, Instagram and Google.

WHAT READERS ARE SAYING:
A great book for the modern marketing or business professional but [also] a great read for anyone interested in the psychology of habit and how it shapes our lives, our personalities and products.

Whether you are an entrepreneur just getting started, a psychologist seeking depth or an avid reader wanting to know more about the world around us, you’ll love this book!

Ironically, I was hooked on to this book! A must read for people looking to know the psychology behind tech giants like Facebook and Pinterest.

Specificaties

ISBN13:9789493434202
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:174
Uitgever:POM.press
Druk:1
Verschijningsdatum:11-11-2025

Over Thijs Launspach

Thijs Launspach (1988) is psycholoog, auteur en spreker. Hij schreef bestsellers als 'Fokking Druk' en 'Je bent al genoeg'. Thijs wordt gezien als de expert in Nederland op het gebied van millennials en burn-out. 

Andere boeken door Thijs Launspach

Over Ouderinitiatief Smartphonevrij Opgroeien

Smartphonevrij Opgroeien is een groeiende beweging van duizenden ouders in Nederland die ouders verbindt om samen smartphonebezit en sociale media uit te stellen voor onze kinderen. Samen maken we ruimte voor ouders om anders te beslissen dan de huidige norm. Via een landelijk netwerk van WhatsApp-communities en een online Ouderpact kunnen gelijkgestemde ouders elkaar vinden en elkaar steunen. Belangrijk: we zijn niet anti-tech, we zijn pro-kindertijd. Technologie heeft enorme voordelen, en jongeren moeten de kansen krijgen die het biedt - wanneer ze daar klaar voor zijn en wanneer het veilig is om te gebruiken. Maar een kindertijd is kort en kostbaar. Kinderen verdienen het om te leren, ontwikkelen en op te groeien vrij van de verslavend ontworpen algoritmes en leeftijdsongeschikte content. Peilingen laten steevast zien: ouders willen het anders. En toch kreeg tot voor kort vrijwel elk kind op de basisschool een smartphone. Hoe dan? Onze ‘keuze’ is eigenlijk geen keuze. Als ouders zitten we in een onmogelijke positie: of we geven ons kind een apparaat waarvan we weten dat het schadelijk is. Of we riskeren dat ze buiten de boot vallen, in een cruciale fase van hun ontwikkeling. Het is een ‘lose-lose’: voor ouders, voor kinderen en voor de samenleving. Of eigenlijk: dat was het, tot nu. Want ouders wereldwijd staan samen op voor een nieuwe norm. 

Andere boeken door Ouderinitiatief Smartphonevrij Opgroeien

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        Smartphonevrij Opgroeien