Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Helpfunctie Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Rubrieken
    • Computer en informatica
    • Economie
    • Juridisch
    • Kunst en cultuur
    • Literatuur en romans
    • Management
    • Mens en maatschappij
    • Psychologie
    • Religie
    • Sport, hobby, lifestyle
    • Wetenschap en techniek
    • Woordenboeken en taal
Boekseries
Boekseriecatalogus
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Productaanvraag Boeken
Boekencatalogus
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Contact
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
0318-508539
E-Books Algemeen management The Human Touch
The Human Touch
The Human Touch
Xavier van Leeuwe

Xavier van Leeuwe (1975) leidt de afdeling Consumenten bij Mediahuis, waar hij verantwoordelijk is voor het welzijn van ruim tweehonderd medewerkers en het genereren van voldoende inkomsten.

Meer over de auteurs
Mensenwerk, maar dan uit de praktijk Bertrand Weegenaar 2 december 2020 Met Mensenwerk Grote en kleine stappen om organisaties wendbaar en weerbaar te maken hebben Xavier van Leeuwe en Matthijs van de Peppel een verfrissend ervaringsboek geschreven over hun reorganisatie werk bij twee grote mediabedrijven. Verfrissend omdat ze eens niet teruggrepen op de ‘klassieke’ modellen. Recente methoden en strategieën om teams weer aan het werk te krijgen en klanten te betrekken, zijn bestudeerd en toegepast. Als lezer word je meegenomen in hun vallen en opstaan avontuur. Lees het volledige artikel
E-book
Xavier van Leeuwe, Matthijs van de Peppel

The Human Touch

Improving Resilience and Agility in Organizations Step-by-Step

Specificaties
E-book, 192 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Engels
Business Contact | 1e druk, 2020
ISBN13: 9789047014836
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Business Contact Epub met watermerkbeveiliging 1e druk, 2020 9789047014836
Paperback | NL € 9,95 E-book | EN € 9,99
9,99
In winkelwagen
Direct te downloaden

Samenvatting

Two young media executives knew their organisation faced epic change – or a swift collapse. They deftly applied smart data and technology, but the quantum leap lay elsewhere: in the connections between people, within and beyond their companies.

Xavier van Leeuwe and Matthijs van de Peppel describe their journey, as adventurers and raconteurs, dreamers and learners. How they and their teams ventured to greater heights, and built robust client relationships. In The Human Touch, they share the experiences they gathered, the insights gained, the inspiration found in literature and the tools they mastered.

'A brilliant, practical manual on how to cope with disruption, based on culture and being human. An absolute must.' - Peter Hinssen, serial entrepreneur, CEO of Nexxworks and author of The Day After Tomorrow

'The authors do an excellent job of joining together their personal experiences with an anthology of modern management theories and modelling.' - Robert-Jan van Berckel, People Partner Northern Europe, Google

Trefwoorden

organisatiecultuurverbindingverandermanagementleiderschapmediasectorklantrelatiesmedewerkersbetrokkenheiddisruptiemissiewendbaardigitale transformatieweerbaarorganisatieontwikkelingorganisatieveranderingdatagestuurd werkenmensgerichte benaderingklantgerichtheidpersoonlijk leiderschaporganisatieontwikkelingorganisatieveranderingdatagestuurd werkenmensgerichte benaderingklantgerichtheidpersoonlijk leiderschap
organisatiecultuurverbindingleiderschapverandermanagementklantrelatiesmedewerkersbetrokkenheidmediasectordisruptiemissiedigitale transformatieweerbaarwendbaarmensgerichte benaderingorganisatieveranderingpersoonlijk leiderschapklantgerichtheidorganisatieontwikkelingdatagestuurd werkenmensgerichte benaderingorganisatieveranderingpersoonlijk leiderschapklantgerichtheidorganisatieontwikkelingdatagestuurd werken

Specificaties

ISBN13:9789047014836
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:192
Uitgever:Business Contact
Druk:1
Verschijningsdatum:28-8-2020
Hoofdrubriek:Algemeen management

Over Xavier van Leeuwe

Xavier van Leeuwe (1975) leidt de afdeling Consumenten bij Mediahuis, waar hij verantwoordelijk is voor het welzijn van ruim tweehonderd medewerkers en het genereren van voldoende inkomsten. Samen met Matthijs van de Peppel schreef hij De relatie-economie; ze spreken regelmatig op internationale congressen.

Andere boeken door Xavier van Leeuwe

Bekijk alle boeken

Over Matthijs van de Peppel

Matthijs van de Peppel (1983) werkt als directeur marketing, data en service bij NRC Media. Samen met Xavier van Leeuwe schreef hij ‘De relatie-economie’. Ze spreken regelmatig op internationale congressen.

Andere boeken door Matthijs van de Peppel

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Waarom we dit boek schreven
Inleiding: wat de mediasector je kan
leren over disruptie
Opbouw van dit boek

Deel I – Organisatiecultuur
1. De missie als basis
2. Verbinden met de ander
3. De hele organisatie verbinden

Deel II – Medewerkers
4. De juiste medewerkers
5. Gemotiveerde medewerkers

Deel III – Klanten
6. De juiste klanten
7. Betrokken klanten

De verbinding gaande houden
Meer inspiratie
Over de auteurs
Bronnen

Anderen die dit e-book kochten, kochten ook

  • Co-intelligentie: 2025-editie
    Ethan Mollick
    Co-intelligentie: 2025-editie
    € 26,50
  • Eckart's Notes
    Eckart Wintzen
    Eckart's Notes
    € 34,50
  • Liberating Structures
    Henri Lipmanowicz
    Liberating Structures
    € 29,95
  • Je bent niet de baas, maar je moet er wel iets mee
    Marije van den Berg
    Je bent niet de baas, maar je moet er wel iets mee
    € 22,50
  • Hoort het of helpt het?
    Thom Verheggen
    Hoort het of helpt het?
    € 17,50
  • Leidinggeven met Deep Democracy
    Frank Weijers
    Leidinggeven met Deep Democracy
    € 12,00

Rubrieken

Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bezoekadres

Kernreactorstraat 9b
3903 LG  Veenendaal

Postadres

Postbus 623
3900 AP  Veenendaal
DE OPLOSSING VOOR ZORGELOOS EN EFFICIËNT ABONNEMENTENBEHEER
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 PS Media

    Personen

      Trefwoorden

        The Human Touch

        The Human Touch
        Xavier van Leeuwe , Matthijs van de Peppel
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        The Human Touch

        Verwijder uw beoordeling